Archief - open beta: saga of ryzom

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chellesan

Legacy Member
er is weer een nieuwe open beta, deze keer is het de saga van ryzom, normaal begint de beta binnen 2 dagen, maar voor wie al ni kan wachten hebben ze een bittorent link gezet met hun niet gepatchte client, binnen 2 dagen komt er dan een gepatchte client gewoon via een ftp te downloaden, dit is de site http://www.ryzom.com/ en dit is hun bittorent link http://download3.nevrax.com/Ryzom.August.exe.torrent de file is meer dan 1gb groot, het spel is de moeite dus je zult me daar zeker in zien rondlopen
edit: heb een betere downloadlink gevonden http://download4.nevrax.com/Ryzom.August.exe downloading @ 400kb/sec :applause:

p!g

Legacy Member
mja kheb dat spel een tijdje gevolgd maar door de GW alpha een beetje uit het oog verloren ;) tzag er mooi uit ik denk wel dat ik dien beta is ga proberen (als ik tijd heb) ,alvast bedankt voort melden

p!g

pitbull_-=BE=-_

Legacy Member
kan wel da ik da ook ga speelen waar moet ik een gebruikersnaam en zo aanmaken?

Tsubasa

Legacy Member
ik heb het gedowned en als ik inlog krijg ik dit
error: you can't use the client application 'ryzom3' (error code 53)

wtf is dit?

Zhergan

Legacy Member
Amaai, nog altijd in Beta, ze doen er lang over, kan mij niet echt meer herinneren wanneer ik da gespeeld heb, ik denk zo'n 8 maanden geleden...

grievie

Legacy Member
kheb da in closed beta willen spelen, ma had constant ne error...
die temp files da em maakte voor te installen kickte em nog voor em ze gebruikte ....
en support op irc en de forums trok op geen knijt, dus ik pas :)

Leek me anders wel de moeite toen :)

Loksburry

Legacy Member
Het spel is al veel verbeterd sinds closed béta een stuk of 5 maanden geleden. Dat was dan ook de reden om de béta zo lang te houden. Ze doen ten minste de moeite om een afgewerkt spel uit te brengen dat voldoet aan de eisen van zijn spelers.

QuoteRevival

Legacy Member
Loksburry zei:
Het spel is al veel verbeterd sinds closed béta een stuk of 5 maanden geleden. Dat was dan ook de reden om de béta zo lang te houden. Ze doen ten minste de moeite om een afgewerkt spel uit te brengen dat voldoet aan de eisen van zijn spelers.


Heb dat nogal gehoord, keer of 10 :crazy: maar ga het toch maar effe checken

QuoteRevival

Legacy Member
Pffffff is enkel "OPEN WEEKEND BETA", ge kunt enkel spelen tijdens weekend events?!

http://ryzom.com/subscribe/

"...
This page will allow you to create and activate your account. By joining the SoR Community, you get access to:

the game during the week ends events (make sure you have the Beta client)
the Community Beta-Testers forums
your Community SoR newsletter
your Community chat server ..."

chellesan

Legacy Member
QuoteRevival zei:
Pffffff is enkel "OPEN WEEKEND BETA", ge kunt enkel spelen tijdens weekend events?!

http://ryzom.com/subscribe/

"...
This page will allow you to create and activate your account. By joining the SoR Community, you get access to:

the game during the week ends events (make sure you have the Beta client)
the Community Beta-Testers forums
your Community SoR newsletter
your Community chat server ..."
lees het laatste nieuws op de site, de open beta begint 30 augustus, dit staat op hun site:
August 23, 2004 : Now comes the time to join the community of Ryzom! The Focus Beta is ramping up until the end of the week... And, !!!, on August 30th, Ryzom re-opens the Beta for a final testing period prior to the game’s launch in September. Read the press release.

titan_master

Legacy Member
euhm als de open beta begint op 30 augustus, wa is er dan nu aan de hand?
andere beta?? :s ja sorry maar kan er niet meer goed aan uit.

QuoteRevival

Legacy Member
zagevent zei:
lees het laatste nieuws op de site, de open beta begint 30 augustus, dit staat op hun site:
August 23, 2004 : Now comes the time to join the community of Ryzom! The Focus Beta is ramping up until the end of the week... And, !!!, on August 30th, Ryzom re-opens the Beta for a final testing period prior to the game’s launch in September. Read the press release.


The Open Beta officially starts at 5:00am (ET)/ 9:00 am GMT on Monday August 30 th , and will end Thursday, September 14 th .

.... 2 weekskes , ook nie echt de moeitte om aan te beginnen...

chellesan

Legacy Member
titan_master zei:
euhm als de open beta begint op 30 augustus, wa is er dan nu aan de hand?
andere beta?? :s ja sorry maar kan er niet meer goed aan uit.
de open beta is gewoon verschoven, naar 2 weken later

maximus3678

Legacy Member
Ik heb nu al enkele uren met dit spel kunnen spelen en het is best te pruimen.
De grafix vallen mee en er zijn toch redelijk wat interessante gameplay elementen.
Zo kan je zonder probleem onmiddellijk overschakelen naar een andere skill door een ander wapen of werktuig te selecteren.
Ieder ras kan zelf onmiddellijk kiezen uit 4 skills die je dus zelf naar believen kan upgraden om op die manier een fighter,crafter of wizard te maken.
Ben je het vechten met zwaarden moe.....kan je onmiddellijk kiezen voor bvb.een wizard door het gepaste standaard wapen te kopen.
Ik heb nog niet zoveel mmorpg's gespeeld maar dat alleen is al zéér positief.
Wat ik persoonlijk mis in dit spel is een gevoel van ruimte.Ik speel nu Lineage2 waarin je dus uren kan rondlopen door de verschillende gebieden.In Ryzom zijn het meer een soort levels waarnaar je kan teleporteren waardoor je geen overzicht op de wereld kan zien.
Met de komst van WOW en Everquest2 kan ik Ryzom niet als een tussendoortje nemen...........spijtig voor de makers.

Zhergan

Legacy Member
Heb 2 dagen geleden een mailtje gekregen van Navrox...daarin melden ze mij dat jij als trouwen betatester (ja, ik ben al bezig van betatest 1, deze begon rond februari) een paar extras zal krijgen, eerst en vooral een titel (elder of ryzom), een speciale animatie en het recht om mijne naam te behouden...

Toch lief, enkel, ik ben reeds 5 maanden geleden gestopt met de beta....

marcel

Legacy Member
ik ben nu toch al 4 dagen bezig, en ik vind het best wel te doen...
al zitten er wel nog veel bugs in, voor een spel dat ze over een week of zo willen af hebben...

marcel

Legacy Member
is er eigenlijk nog iemand die dees speelt?

(sorry voor een oude topic te uppen, k wil het gewoon weten)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan