Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

grievie zei:We hebben dus de 1ste client van neocron nodig dan
na de examens is binnenhalen dan
En FoM zie ik nu ook geen potten meer breken
maximus3678 zei:Die download gaat zooooooooooooo traag..........7kb/sec en maar vreten aan mijn upload natuurlijk.Ik denk van later nog een keer te proberen.
Ik ben plotseling langzamer beginnen lopen in het spel tot wanneer ik zelfs niet meer verder kon.maximus3678 zei:Ik ben plotseling langzamer beginnen lopen in het spel tot wanneer ik zelfs niet meer verder kon.
Dit moet iets te maken hebben met je max.load maar als ik mijn inventaris begon leeg te maken tot ik niet meer negatief was bleef dat hetzelfde??
Wat is er aan de hand????
Zal later op de avond de forums aflopen maar het zou leuk zijn als iemand mij nu al kan verklaren wat ik verkeerd doe?
maximus3678 zei:Ik ben plotseling langzamer beginnen lopen in het spel tot wanneer ik zelfs niet meer verder kon.
Dit moet iets te maken hebben met je max.load maar als ik mijn inventaris begon leeg te maken tot ik niet meer negatief was bleef dat hetzelfde??
Wat is er aan de hand????
Zal later op de avond de forums aflopen maar het zou leuk zijn als iemand mij nu al kan verklaren wat ik verkeerd doe?
pamperke zei:Capricorn, hoelang speel je al nc? en wat zijn uw characters/server?
Pamperke
