Archief - [OPEN BETA] Neocron 2: Beyond Dome of York

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VenQWish

Legacy Member
Ge hebt daar den eerste toch ni voor nodig of zo he? Gewoon standalone?

grievie

Legacy Member
Is der al nen 2 van???
Ik weet nog da face of mankind wat na neocron begon te ontwikkelen (gingen dezelfde soort spellekes worden), ze gaan daar precies wel goed...

Vind t wel geniaal da die mannen gewoonweg ook met torrents werken ^^
En dan tenminste een degelijk programme er voor aanbevelen (azureus).

pamperke

Legacy Member
ja 't is gewoon standalone. Niks anders dan die torrent voor nodig.

En Neocron 2 moest eigelijk een expansie zijn, maar aangezien de vorige uitgever (CDV) er zijn voeten heeft aan geveegd en bijna geen reclame heeft gemaakt voor Neocron 1 brengen ze de expansie nu aan de man met een nieuwe uitgever.
Het is dus Neocron 1 + uitbreiding = Neocron 2, uitgegeven als een nieuw spel.
'k hoop da ge't verhaal een beetje verstaat :)

/edit: Neocron bestond al een tijdje voor FOM nog maar in ontwikkeling ging. En imo heeft Fom niet zo'n lange toekomst. Het zal het wel goed doen bij launch, maar daarna gaan veel mensen zich snel gaan vervelen, aangezien er NIKS van npcs ofzo is.

grievie

Legacy Member
We hebben dus de 1ste client van neocron nodig dan
na de examens is binnenhalen dan :)

En FoM zie ik nu ook geen potten meer breken

pamperke

Legacy Member
grievie zei:
We hebben dus de 1ste client van neocron nodig dan
na de examens is binnenhalen dan :)

En FoM zie ik nu ook geen potten meer breken

voor Neocron 2 te spelen heb je alleen de client nodig die je via de torrent download. Niks anders

maximus3678

Legacy Member
Die download gaat zooooooooooooo traag..........7kb/sec en maar vreten aan mijn upload natuurlijk.Ik denk van later nog een keer te proberen.

marcel

Legacy Member
hoelang duurt deze beta? want ik ben nu Saga of Ryzom aant beta-testen, en da's zowa een full time job. maar het heeft wel mijn interesse voor MMORPG's aangewakkerd, en die is bijna afgelopen. dus zou ik daarna misschien dees spelen...

maximus3678

Legacy Member
Bedankt CapriCorn........aan 250kb/ses zal dat idd zo'n 2 uur in beslag nemen.

maximus3678

Legacy Member
Voor de geinteresseerden nog even vermelden dat het bestand zo'n 1,57GB groot is.

ElGargamel

Legacy Member
wat voor iets is het eigenlijk?
een mmofps ofzo? want ik zie enkel maar screens over de landschappen en gebouwen enzo, nix over interface

maximus3678

Legacy Member
Het is een mmorpg-fps en heb ondertussen al ekele uren kunnen spelen.
De grafix zijn opnieuw wat minder maar de sfeer en gameplay is de max.
Dit ga ik zeker nog een tijdje testen.

:offtopic: Ik ben plotseling langzamer beginnen lopen in het spel tot wanneer ik zelfs niet meer verder kon.
Dit moet iets te maken hebben met je max.load maar als ik mijn inventaris begon leeg te maken tot ik niet meer negatief was bleef dat hetzelfde??
Wat is er aan de hand????
Zal later op de avond de forums aflopen maar het zou leuk zijn als iemand mij nu al kan verklaren wat ik verkeerd doe?

marcel

Legacy Member
maximus3678 zei:
:offtopic: Ik ben plotseling langzamer beginnen lopen in het spel tot wanneer ik zelfs niet meer verder kon.
Dit moet iets te maken hebben met je max.load maar als ik mijn inventaris begon leeg te maken tot ik niet meer negatief was bleef dat hetzelfde??
Wat is er aan de hand????
Zal later op de avond de forums aflopen maar het zou leuk zijn als iemand mij nu al kan verklaren wat ik verkeerd doe?

da is misschien een bug? het is een beta voor iets he

mari

Legacy Member
hoe meer bulk in je inventory, hoe trager je loopt
dus als hij juist niet negatief staat gaat ie niet veel verschil geven dan dat hij juist wel negatief staat.

pamperke

Legacy Member
maximus3678 zei:
Ik ben plotseling langzamer beginnen lopen in het spel tot wanneer ik zelfs niet meer verder kon.
Dit moet iets te maken hebben met je max.load maar als ik mijn inventaris begon leeg te maken tot ik niet meer negatief was bleef dat hetzelfde??
Wat is er aan de hand????
Zal later op de avond de forums aflopen maar het zou leuk zijn als iemand mij nu al kan verklaren wat ik verkeerd doe?

Soms moet je eens iets uit je quickbelt equippen (uw wapen eens trekken bv) en dan loop je weer normaal. Is een bug atm.

En op het forum is er ondertussen een sticky met mirrors voor de file, en hij staat ondertussen op fileplanet ook. Misschien haal je daar betere snelheden. persoonlijk was bittorrent voor mij het beste.

Capricorn, hoelang speel je al nc? en wat zijn uw characters/server?

Pamperke

Ariall

Legacy Member
Als je geraakt wordt door een mob en die schiet b.v de helft van je health er af, ga je ook langzamer lopen.En als je bijna dood ben ben je hlemaal traag. Als jeje zelf weer health, ken je weer sneller lopen.
Ik speel al 2 jaar NC, ben benieuwd wat de gamers hier van NC2 vinden die NC1 nie gespeeld hebben.
Check trouwens ook eens het "hacknet". :niceone:

CapriCorn

Legacy Member
pamperke zei:
Capricorn, hoelang speel je al nc? en wat zijn uw characters/server?

Pamperke

Heb NC1 ongeveer een jaar gespeeld, maar wegens tijdsgebrek ben ik moeten stoppen. Nu hoop ik terug te beginnen met NC2
Voor mij blijft dit 1 van de beste spellen ooit ! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan