Archief - Op welke servers game jij meestal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mrjack

Legacy Member
Lo,

Vraagje: Op welke servers game jij meestal

Dus ge doet et zo:

Ip: hier komt het ip
Naam: hier komt de naam
extra: en hier mss wat extra info :)

scrappydoo

Legacy Member
(vib./infec)

ip: 83.149.65.50:20100

naam: Full Voilence

extra: Dit is nog 1 van de weinig OSP servers met skill op dus als je goed wilt trainen :p join deze server :)

mrjack

Legacy Member
Ben de onze bijna vergeten:

ip:217.71.122.151:20100
Naam: #Bened - .Ni|3rd server
Extra: een 3rd server :)

Inv

Legacy Member
mrjack zei:
Ben de onze bijna vergeten:

ip:217.71.122.151:20100
Naam: #Bened - .Ni|3rd server
Extra: een 3rd server :)

Is da geen private server? :s

OT: ik public zelden maar als ik het doe

(SoF II server info) 195.149.21.138:20103 (jolt.co.uk - (04) SoF2 CTF Jordan Market Siege OSP) (Game) ctf (Players) 12/18 (Map) mp_jor1 (Ping) 0ms

mrjack

Legacy Member
Ja nu staat die privat maar normaal is hij pub mss hadden ze war ;>

2s2k

Legacy Member
Inv zei:
Is da geen private server? :s

OT: ik public zelden maar als ik het doe

(SoF II server info) 195.149.21.138:20103 (jolt.co.uk - (04) SoF2 CTF Jordan Market Siege OSP) (Game) ctf (Players) 12/18 (Map) mp_jor1 (Ping) 0ms

weet je nog inv.. :')

Inv

Legacy Member
2$t0n3d2k!|l zei:
weet je nog inv.. :')


Nee.

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.

:D

2s2k

Legacy Member
Inv zei:
Nee.

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.

:D

Takkenrukker

Tweek

Legacy Member
meestal op : gameservers.net (6) dem
ip 62.212.74.7:20100
extra: hogere run speed en 1 van de weinige dem servers waar meestal toch wa man opzit

beton

Legacy Member
ik game enkel op de server waar de war doorgaat, pubs vindek saai

Instinct

Legacy Member
Servers waar ik altijd op speel zijn deze :

***DEVILS***Infiltration OSP 0.3k 12.10.101.100:20106

***DEVILS***CTF OSP 0.3k 12.10.101.100:20300

***DEVILS***Roc Mod 1.8b of 2.0A, 'k ben het niet zeker 12.10.101.100:20113

Local's ***DEVILS***Roc Mod 2.0A 69.93.180.245:20100

Extra : Real Damage

Kid_C

Legacy Member
af en toe nog eens jolt03 of server waar iemand op speelt die ik ken :x

LupoLoco

Legacy Member
Tweek zei:
meestal op : gameservers.net (6) dem
ip 62.212.74.7:20100
extra: hogere run speed en 1 van de weinige dem servers waar meestal toch wa man opzit

en uw nick op dem is? :doc:

-Cor[R]upt-

Legacy Member
pak m4 beton :D en gebruik geen nades. Kverveel me laatste tijd ook met sof maar khem es fo ak gezegt en m4 gepakt en nu ist weer fun, eindelijk weer verandering in het game :D

Btw m4 pwnt ak eens ge er goe mee kunt schiete (zonder m203)

@Tweek, die dem server kennik.

Kheb hekel aan die gamespeed, de snelheid owkay maar het constante botsen tegen static meshes in de map en vast gerake... nie voor mij :D

Kzit wel af en toe es op de FA demo clanserver en vo de rest ctf en tec elim server ( Ax0n+ is menne nick)

Ip's gaak nie geven want ben lui :lol:

beton

Legacy Member
lol tis just de kunst om met verhoogde gamespeed ni overal tegen te botsen (q3 power :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan