Archief - op wa trekt da nu ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoRCe

Legacy Member
1) ca is al spam, ok, ma cpma ca ... (ppl gaan naar een osp server om osp te spelen, der zijn genoeg native cpma ca servers, want osp cpma = flauwe ripoff van cpma )
2) teamdamage staat aan, tof zo teamkillen ... (natuurlijk geen kick mogelijk ... )
3) fallen damage staat aan ... ( ca zonder rocketjumps, joy joy )


N/o eh, ma tis weer speeltijd zeker ?
Tijd dat vakantie gedaan is

Teecee

Legacy Member
idd, ik heb al zaag gehad van mense da ik cpma afvote, die ene dreigde er zelf mee een mail naar de provider te sture, het was dan nog een hollander dacht ik :)

Blackend

Legacy Member
Uhm... What's happening to the server ? :-) Ik heb dat zo totaal niet ingesteld, nekeer restarten sebiet dan :wtf:

FoRCe

Legacy Member
imo is cpma voten op een osp server eig belachelijk, ge moet ook ni probere van op nen cpma server osp te voten ...

Teecee

Legacy Member
tjah hier hebbe we dan refs voor om da om te voten he, das maar een klein werkske he, tot dat cfg eventueel aangepast is of niet, kunt moeilijk zeggen dat het zo lastig is

Blackend

Legacy Member
Kheb vote_allow_promode op 0 gezet, dus het is ongemogelijk geworden om nog naar promode te voten. De lastposten die dit altijd op CPMA zetten zijn ook gebanned, maar dan om een andere reden:

Eerst kreeg ik dit bericht van DjHell
[00:07:18] [DjHell] seg euh voor die paar keer da ik op de ca telenet server speel, kom ik meteen lamers tegen die niks anders doen dan blijven cpma te voten...
[00:07:26] [DjHell] ookal zijn zelle de enigste die da willen
[00:07:32] [DjHell] kheb ne pb_plist gedaan en dan screenshot als ge daar iets mee zijt
[00:07:34] [Blackend|oMg] ah
[00:07:36] [Blackend|oMg] uhm
[00:07:37] [Blackend|oMg] ne keer zien
[00:08:19] [Blackend|oMg] wiedadde ?
[00:09:14] [DjHell] euhm
[00:09:17] [DjHell] ne zekere
[00:09:25] [DjHell] FILI (int roos..)
[00:09:27] [DjHell] en
[00:09:30] [Blackend|oMg] ^FFILI
[00:09:32] [DjHell] Goons
[00:09:36] [Blackend|oMg] G^0oo^7ns
[00:09:41] [DjHell] ja
[00:09:44] [DjHell] zijde gij da ofwa?
[00:09:45] [DjHell] : -p
[00:09:49] [Blackend|oMg] neenee
[00:09:50] [Blackend|oMg] ik zie dat hiere
[00:09:55] [Blackend|oMg] op mijne rcon manager :
[00:09:59] [DjHell] <- Steady Djowie
[00:10:09] [Blackend|oMg] ah ma gij zijt van de server nu ofzo ?
[00:10:12] [DjHell] ja
[00:10:34] [DjHell] en diene FILI zegt
[00:10:50] [DjHell] als ik begin te melken da als em cpma wilt spelen em dan op ne cpma server moet zijn
[00:10:52] [DjHell] ik quote
[00:10:57] [DjHell] "TELENET is van MIJ!"

Dan ik naar Telenet Server =]

<hier komt nog iets voor maar verder gaat mijne condump niet :( >

Goons: 'k weet ni wat het probleem is maar als meer als de helft op de server
promode wil, gaat hij op, midner als de helft dan blijft hij af
oMg>Blackend: :<
FILI: ja
:):(: neen den helft gaat weg met ulle constante gevote
oMg>Blackend: het probleem is dat de server settings daardoor verneukt
worden?
:):(: kinders
FILI: das gesproken door een man MET verstand
oMg>Blackend: en dat er veel mensen leaven omdat niemaznd promode graag
speelt
FILI: en sommige leaven omdat ze niet zonder promodfe willen spelen
FILI: das juist het omgekeerde
FILI: dus het slaagt op niets
:):(: zijn er maar weinig en die zijn er ni nodig
Goons: idd vind ik ook
DjHell(IRC): goed!
oMg>Blackend: maar bijna niemand wilt zonder promode spele
Goons: das een domme uitspraak
Goons: iedereen die quaked is evenwaardig in het spel
DjHell(IRC): want voor die 3x op de maand dak op telenet server zit willek
geen debielen die cpma voten, 10min aan 1 stuk door..
Goons: of ze nu liever met of zonder promode spelen
Goons: zie dit vind ik enorm dom spelen
oMg>Blackend: ewel, als iedereen evenwaardig is, en er zijn meer mensen die
vq3 willen spelen, dan is dat een zeer spijtige zaak voor de promode
liefhebbers
FILI: vind ik ook
:):(: nee ulle gevlieg is wel wijs
oMg>Blackend: maar daarvoor zijn er CPMA servers
DjHell(IRC): cu later :) thnx voor de vote_allow_promode 0 ;)
kikker: blackend hoe oud zijt gij ?
FILI: geen telenet
kikker: 12 ?
kikker: 11 ?
FILI: lol
Goons: er zijn toch 2 telenet servers
Goons: zet er dan een met en een zonder
kikker: kende democratie ?
FILI: nee
Goons: heeft iedereen zijn geosting
kikker: als een vote de meerderheid haalt
kikker: dan is da zo
oMg>Blackend: dus gij wilt 2 CA servers, 1 met en 1 zonder
kikker: dan blijfde er mee uw poten af
oMg>Blackend: kikker, heb jij al eens leren lezen mijn vriend ?
Goons: er zijn al 2 ca servers
kikker: aan de andere kant
Goons: allebei zonder
FILI: die zit nog maar in het 1 ste middelbaar , de grieken kent hij nog niet
BLUE wins the round!
FILI: en dus geen democratie
kikker: moet derest stoppen met blijven voten ...
Goons: tenzij gevote wordt voor aan te zetten
kikker: mijn vriend
kikker: op volgende lan sla ik op uw bakkes
Goons: op wie ? :)
FILI: ik??

]/Pb_plist
PunkBuster Client: Player List: [Slot #] [GUID] [Status] [Auth Rate] [Recent
SS] [Name]
3 6df7c10f(-) OK 3.0 0 FILI
4 4c5aeafa(-) OK 3.0 0 oMg>Blackend
5 fb058e34(-) OK 3.3 0 S E C A
10 f7cbf852(-) OK 3.0 0 :):(
12 6b4c4296(-) OK 3.0 0 Goons
13 0810c480(-) OK 3.0 0 22FF99000000kikker
End of Player List (6 Players)

:):(: kinderpraat
oMg>Blackend: negeren :)
FILI: wij zijn dan ook kindere he
:):(: ik niet ik heb er wel
:):(: dus ge zijt goed bezig
kikker: ik heb ook kinderen ...
Goons: ik ben weg
:):(: olka
:):(: olaz
Goons: sni tof zonder
.EB.Ch1M. connected
:):(: ola
FILI: kunnen we dien omg ni kicken???
Goons: slu
xS E xC A: hi
FILI: kunnen we dien omg ni kicken???8
Goons: nee laat maar zo
FILI: tom
:):(: neen die kunde niet kicken
FILI: sec
xS E xC A: slut !
Goons: voor ge gebanned wordt
FILI: nee
:):(: ge snapt het niet he
Goons: das iemand mee veel cvonnecties
FILI: ik ga nog is vote
Goons: ziede zo al :)
Goons disconnected
FILI: lol
poep: hoe komt den blackie aan zone ping ?
FILI: ge kundt dat niet meer voten
FILI: het is afgezet
poep renamed to .EB.Ch1M.
FILI: wa ne sul
.EB.Ch1M.: wa is het probleem ?
oMg>Blackend: poep, mijn zus is aant webcamme :=)
.EB.Ch1M.: ah that explains :D
:):(: mutten
poep: en hoe ist met den blackie ?
FILI: lol is dat een hoer :-)
oMg>Blackend: jeps fili
oMg>Blackend: cava cava poep :)
FILI: zo een dat kleren uitrekt voor zo een ding
poep: =]
FILI: lol
poep: mag ik haar adres ?
FILI: hehe
oMg>Blackend: zeg sorry mannen, maar ik de serverbezetting even moeten
verminderen if you know what i mean :>
poep: oh hare cam staat af :s
poep: hoezo ?
poep: wrom sgat ?
FILI You have been permanently banned from this Game Server via PunkBuster
...
oMg>Blackend: zo
oMg>Blackend: :-)
poep: lol
FILI connected
poep: wtf ?
FILI You have been permanently banned from this Game Server via PunkBuster
... Prior Kick/Ban
FILI connected
FILI You have been permanently banned from this Game Server via PunkBuster
... Prior Kick/Ban
console: bye kikker

kikker You have been permanently banned from this Game Server via PunkBuster...

Alee, ze gaan mij slaag geven op de volgende lan :cry: !

FoRCe

Legacy Member
Goons:

0 0/10 6b4c4296(-) ^0W^74^0rl^7O^0rd

:):(

0 0/10 f7cbf852(-) ^F^4f^0l^4a^0n^4g^f^0f^4l^0a^4n

kikker:

0 0/10 0810c480(-) cobra, delta, dude, velvet


altijd tof om weten :)

freeza

Legacy Member
beh server is niet bedoeld om op promode te staan dus moeten ze niet melken :p
er zijn genoeg cpma servers...

Lunake

Legacy Member
euhm
kzie da wel meer ja da die onnozelaar voten voor cpma
das zo

xyz connected

** spec

xyz called a vote: cpma blabla

OMFG?
en dan ast no is, doen ze nog es eh?

kzeg gewoon nog ene keer en kick en ze zwijge..
en force, refs zijn er genoeg, you just dont see'em :)

dien fili ja, die hebk nog gezien, ik zeg van stop me voten
begint he van sul en bol het af?
rofl

mijn vinger gleed spontaan uit ze

Lunake

Legacy Member
haha da zie ik zo altijd drek wie joris is eh lol :D
oftewel rap ff alt enter pb log, F3 :D

ph34r teh l33t guid archive :D


*edit*

kikker: mijn vriend
kikker: op volgende lan sla ik op uw bakkes


WAHAHAHAHAHA?? echt ROFL :D ik doe al occ vanaf occ7, en der zijn er al 527856 die zegge ik sla op uw bakkes of op iemand diek ken, awel, ge komt op occ, die gast komt nie eens naar u toe, as ge die opzoekt blijkt da een ubernerd te zijn met brilglaze van hier tot jackamaka

das zo ROFL eh, omfg :] wahaha da wilk zien, en dan nog, bring it on, tege black is tege mij!

btw

guids added

FragNeger

Legacy Member
Ik vind het persoonlijk schandalig dat telenet nog steeds geen cpma server heeft draaien, en om over een qw server nog maar te zwijgen. Misschien ook de rede waarom ik nooit op telenet speel.

Mayh3M

Legacy Member
FragNeger zei:
Ik vind het persoonlijk schandalig dat telenet nog steeds geen cpma server heeft draaien, en om over een qw server nog maar te zwijgen. Misschien ook de rede waarom ik nooit op telenet speel.
wees blij dat er nog 2 (meestal lege) Telenet Q3 servers zijn...
(mss geen slecht idee om 1 van de 2 servers cpma te maken, ook al komt er prolly geen volk op af)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan