Archief - ontspanning voor tijdens de examens

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

unskilled

Legacy Member
Aangezien dat 't ut2k3 forum er maar dood bij ligt en 'k het zo wil houden ga'k het hier posten:

Heb een ut2003 filmke ineengestoken in iets minder dan 2uur (ge moet ni vragen...:)).
Frags zijn van mij en magix... zijn ni echt DE beste frags die we ooit gedaan hebben want het spreekwoord "de beste frags staan nooit op demo" geldt ook hier, en ut2003 is al verwijderd dus had slechts beschikbaarheid van een 30tal filmkes...
Size: 43.9mb
Duur: 4:24
Bestandtype: .wmv
Codex: geen idee tbh (denk divx 4.12 ofzo)
(voorlopige) Link: http://users.skynet.be/unskilled/crapmovie.zip

Is in 2uur gemaakt dus verwacht ni teveel visuele en technische hoogstandjes...

Hf :wtf:.

2-Gman

Legacy Member
kheb u mss wel gebeat in ut2k4 ma ... na dit te zien :|

You > me..

echt respect bas... may unzkld aka Boom Live on

|SyfaX|

Legacy Member
rockage bas :niceone:
kvind u setjes wel beter dan die muziek datter nu opstond :p

unskilled

Legacy Member
Intro is trouwens uit 'Atmosphere - One of a kind' (ni Scapegoat zoals in dontreadme staat).

En als ge de muziek ni goe vindt... volume afzetten en zelf iets opzetten zekerst... :|

Tracker C

Legacy Member
khebbet nie gans bekeken... the music ain't my style ;)
frags zin wel sjiek!

ma khoop da qua movie zelf da van MaLiCe` beter wordt... ( tis u geraden eh Nick!! :p )

MaL1Ce

Legacy Member
nice basje
schoon frags en voor op 2 uurs te make zit da wel goe ^^
music had beter gekunne :woohoo:

Bain

Legacy Member
zitte paar mooie frags tss enzo.
juist die frags op den df vinnek ma lame, das gelijk kleine katjes doodstampe en da op video zette, da doede gewoon ni :p

AvAtArKe

Legacy Member
kvon et maar zever .. persoonlijk é

*edit* kvin de muziek wel fijn, nix mis mee

EmP

Legacy Member
k, heb ff gekeke

Kvind movie van slechte kwaliteit (ik bedoel de video kwaliteit é :p) maarja veel uploaden is natuurlijk zeer ambetant en space vinden ook moeilijk

Er zitten ZEER oude beelden tussen :) mensen die al lang niet meer spelen, al lang uit die ene clan zijn enz (bv SOD*StarSeeker), vond ik wel tof om dat nog eens te zien maar het lijkt dan alsof je maar 4 mooie frags per jaar maakt (wat uiteraard niet zo is, weet ik wel, wss weinig demos genome?:D)

Kvind het ook jammer dat de geluidjes zoals headshot, doublekill enz niet toegevoegd zijn achteraf, sommige stukken van de movie zijn ook opgenomen met fraps en een te hoge resolutie (en dus zie je het volledige beeld niet).

De frags zijn op zich niet slecht, maar de fragmentjes wel vrij kort, ik vind het stuk in de war waar je bij kleine shield campt getuigen van veel TDM skill. De muziek is eens iets anders dan altijd die trance & techno of die stomme rock (linkin park in de moviekes :p), ik vind dat het goed uitkomt ook.

Vergeleken met vele movies relatief kort, er zit ook ff een haakje in de movie.

Rekening houdend met het feit dat dit gemaakt is in 2 uur krijg je een 6/10 :)


ohja @ bain, kweet ni waar gij da haald maar schiet gij hoofdjes van u katjes af dan ? :D

-=|)eU$=-

Legacy Member
cool filmke
kga er ook eentje maken ;)
e recent filmke dan (nwtdm) dno worschijnlijk van me alleen en por viedeokes van clanmates.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan