Archief - offtopic: forum usage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grayfox

Legacy Member
lol, en dit zou die server too busy messages moeten verhelpen, riiiigggghht

hoe gade nu zien als een persoon actief is opt forum ofni? als da iemand is die hier voor den eerste keer komt of... ze hebben der wss niet teveel over nagedacht denk ik
want die postcounts waren erg handig om te zien als ge iemand zeker kunt vertrouwen op buy&sell forum ... iemand met 1000posts ofzo, die dus op veel subforums zit ga ni opeens zomaar verdwijnen...

ze zouden beter al die accounts removen met 0posts, en de userdatabases van telenet gamenews en het forum scheiden... want nu moet je inloggen om een comment te posten (dus een account aanmaken, en ook telkens inloggen als je op de nieuwspagina komt, ze zeggen dan wel, ga wa het nieuws gaan lezen maar daarmee belast je ook de forumserver.. OWKEEJ)
en als ge iets wilt downloaden moet je ook registreren/inloggen

ik ken natuurlijk niets van die forum/database toestanden, maar tzou me ni verwonderen dat die server too busy message grotendeels ligt aan wat ik hierboven zei :p
hoeveel mensen hebben ni die telenet games news pagina als hun homepage? ^^

en trouwens je posts verminderen toch den hele tijd vanzelf, kzie het nut er ni van in om die postcount af te schaffen :wtf:

Springer

Legacy Member
De belangrijkste reden hiervoor was voor jullie het verminderen van postcount-spamming (= plaatsen van nutteloze posts, gewoon om een hogere postcount te krijgen).

Daar zit natuurlijk wel iets in, maar dit is een zo klein percentage van alle posts dat je hier niets van gaat merken...
Maar de problemen zijn toch pas begonnen na de update naar de nieuwe vBulletin? Dus volgens mij is het probleem dat ze wel de nieuwe software gebruiken maar hun systemen niet mee upgraden.
Kzou wel de specs is willen weten van dat toestel ze :p

Full-Contact

Legacy Member
Wel fijn dat ze hun beslissing hebben genomen met een poll waar nog geen 600 mensen aan hebben deelgenomen...

lektriK

Legacy Member
als je niet komt opdagen bij de verkiezingen wordt er ook geen rekening gehouden met uw mening ;)

Grayfox

Legacy Member
lektriK zei:
als je niet komt opdagen bij de verkiezingen wordt er ook geen rekening gehouden met uw mening ;)
maar er is op zijn minst een publieke mededeling vereist :p

Macquoy

Legacy Member
Zo'n dinge staan op general discussion eej :p

Trouwens, een announcement zou de s2b nog erger make prolly :D

Curly

Legacy Member
pfff, ik kijk enkel op tfc forum ze, genen tijd om al dien andere zever OOK te lezen :scream:

Full-Contact

Legacy Member
voor iets wat een effect heeft op alle fora zouden ze alle forumgangers wel mogen verwittigen imho. Het gebeurt genoeg dat drpepper op elk forum tijdelijk sticky zet voor iets.

Sandman--

Legacy Member
lol bende postcount geile mensen! :p

wat maakt da nu uit als die er staan of niet

Niki

Legacy Member
Alst is voor reclame te maken dan kan zo een sticky newspost ding dat op alle forums bovenaan staat anders wel..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan