Archief - Offtopic > Cg Foto

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aPo!lo

Legacy Member
Hoi iedereen :)

Ik wou vragen aan de oldskoolers van de vroegere betas nog, of iemand nog de groepspicture heeft van mijn clan Cybergods aan het bankje van CLW.
De foto is al 5 jaar oud maar zoek hem like crazy :D

ty in advance

candycrash

Legacy Member
aPo!lo zei:
Hoi iedereen :)

Ik wou vragen aan de oldskoolers van de vroegere betas nog, of iemand nog de groepspicture heeft van mijn clan Cybergods aan het bankje van CLW.
De foto is al 5 jaar oud maar zoek hem like crazy :D

ty in advance

hmm enige dat ik nog weet is cg vs kfh 55-5 :p
maar om eerlijk te zijn kzou nie weten wrom uw smoel op mijne pc moet staan

kijk kijk ik heb apollo op mijn pc staan :bow:


zoek bwucee en uw probleem is opgelost :)

aPo!lo

Legacy Member
candycrash zei:
hmm enige dat ik nog weet is cg vs kfh 55-5 :p
maar om eerlijk te zijn kzou nie weten wrom uw smoel op mijne pc moet staan

kijk kijk ik heb apollo op mijn pc staan :bow:


zoek bwucee en uw probleem is opgelost :)

Dat biggetje is al jaren uit de scene :(

Enneuh, waar is de tijd dat ik nog naar jou kwam op lan candy en zei "hoi, ik ben apollo", waarop jij mij raar bekeek :P

candycrash

Legacy Member
aPo!lo zei:
Dat biggetje is al jaren uit de scene :(

Enneuh, waar is de tijd dat ik nog naar jou kwam op lan candy en zei "hoi, ik ben apollo", waarop jij mij raar bekeek :P

dat biggetje is steeds op occ en leeft dus nog :)
dus je weet maar nooit wat die kerel nog staan heeft op zijn hd's van clw

trouwens zeg me eens 1 moment dat ik jou niet raar aankeek ? trouwens denk dat scyther er toen voor iets tussen zat :p (oooh wie was dat cheaterke nu ook al weer :D)

aPo!lo

Legacy Member
hahaha ik heb niet gecheat man :P ik gaf gewoon instant heddar op pandori

gntr

Legacy Member
aPo!lo zei:
Hoi iedereen :)

Ik wou vragen aan de oldskoolers van de vroegere betas nog, of iemand nog de groepspicture heeft van mijn clan Cybergods aan het bankje van CLW.
De foto is al 5 jaar oud maar zoek hem like crazy :D

ty in advance


en waar heb je dat voor nodig? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan