Archief - offline

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

slebben

Legacy Member
Kan je echt nergens een klacht indienen , ik vindt de servers meer offline dan online , meestal speel ik een beetje in de voormiddag , maar tot 3 keer toe per week zijn de servers offline , of is er een manier om daardoor extra speeltijd te krijgen?

je kan toch niet maken dat je mensen alle maanden veel centen laat betalen en dan 3 keer per week de servers afsluit? of is dit de gewoonte bij mmo's?

marcel

Legacy Member
slebben zei:
Kan je echt nergens een klacht indienen , ik vindt de servers meer offline dan online

hiervoor verdien je gewoon niet beter...

ja, het is de gewoonte bij mmo's. 3 keer per week is overdreven, van jouw kant. het is ongeveer 1x per week, met soms wat extra onderhoud of patchwerk. dit is een nieuwe mmo, er is nog veel werk aan.

Je betaalt om te gamen, maar ook voor een goed service. daar hoort server-onderhoud ook bij. en net zoals je een auto niet kan onderhouden terwijl hij rijdt, kan je een server ook niet onderhouden als hij online is.

en veel geld? 26 euro per gamecard, is 13 euro per maand. dat is veel geld, maar een mmo speel je bijna exclusief, dus koop je ook geen andere games (of veel minder). dus bespaar je op dat gebied al veel meer.

Ullewupper

Legacy Member
Als je in de voormiddag speelt heb je het meeste kans om de servers offline te vinden. Ook handig om te weten, de dinsdag zal er altijd maintenance zijn.

glennvdz

Legacy Member
slebben zei:
Kan je echt nergens een klacht indienen , ik vindt de servers meer offline dan online , meestal speel ik een beetje in de voormiddag , maar tot 3 keer toe per week zijn de servers offline , of is er een manier om daardoor extra speeltijd te krijgen?

je kan toch niet maken dat je mensen alle maanden veel centen laat betalen en dan 3 keer per week de servers afsluit? of is dit de gewoonte bij mmo's?
De servers hebben een uptime van ongeveer 98%.
Ik ben ongeveer 12u online elke dag (no comment) ;) en heb nog nooit de servers 3x offline gezien op een week. Zelf nooit geen last gehad van de maintenance, tja... je weet dat het elke dinsdag is, dus dat is normaal. Ik begin pas in de namiddag.

Indien je net de pech hebt dat je telkens inlogd als er een maintenance is wilt dit zeggen dat je het niet voldoende speelt. Of toch enkel op dinsdag ochtend speelt.

Sovereign

Legacy Member
Ik heb nog een kleine week vrij, maarja. Nog een uurtje geduld se, en we kunnen weeral spelen. Ik vindt het zo erg nog niet.

Fenumeher

Legacy Member
Dat is normaal dat ze servers neerhalen om te patchen en te onderhouden. Ge hebt gewoon pech zoals ik zou pech hebben moest het op een maandagvoormiddag zijn. Altijd wel eens interessant om het te checken voor je aan een MMORPG begint ;)

En 12uur online? Das meer dan een zware job :p

Li0n

Legacy Member
Fredvdp zei:
Ik ben zelf maar 14 uur wakker op nen dag. :wtf:

WTF gij slaapt 10uur per dag ofwa? Ge gooit gelijk de helft van uw leven weg.

Fenumeher zei:
)

En 12uur online? Das meer dan een zware job :p

Ik het weekend doe ik dat ook soms, in de week onhaalbaar :)

Greenie

Legacy Member
10 uur per slaap is normaal voor een adolescent :)
volwassen : ~8uur slaap

wiki it :D

Boromir

Legacy Member
Greenie zei:
10 uur per slaap is normaal voor een adolescent :)
volwassen : ~8uur slaap

wiki it :D

Lol, you're living the dream. Letterlijk en figuurlijk als ge zoveel slaap voor elkaar krijgt... 8u slaap is aanbevolen hoeveelheid voor volwassene. Daarboven is niet zo goed. Maar sowieso dat grootste deel van de volwassen werkende be bevolking daar niet aankomt. Als ge alleen maar kijkt naar het percentage slaapproblemen.

En @ hierboven. Ik vind spijtig dat ik maar max 10u per week speel.
Maar 12u gamen per dag... Daimn,daar ben ik echt niet jaloers op :).
Ik beschouw gamen zoals alcohol. Met mate en met maten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan