slebben
Legacy Member
Kan je echt nergens een klacht indienen , ik vindt de servers meer offline dan online , meestal speel ik een beetje in de voormiddag , maar tot 3 keer toe per week zijn de servers offline , of is er een manier om daardoor extra speeltijd te krijgen?
je kan toch niet maken dat je mensen alle maanden veel centen laat betalen en dan 3 keer per week de servers afsluit? of is dit de gewoonte bij mmo's?
je kan toch niet maken dat je mensen alle maanden veel centen laat betalen en dan 3 keer per week de servers afsluit? of is dit de gewoonte bij mmo's?
en heb nog nooit de servers 3x offline gezien op een week. Zelf nooit geen last gehad van de maintenance, tja... je weet dat het elke dinsdag is, dus dat is normaal. Ik begin pas in de namiddag.


