Archief - Offline multiplayer over 2 schermen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brentg

Legacy Member
Hey

Ik heb een vraagje, het is toekomstgericht maar ik kan het alvast vragen:
ik heb black ops, en ik wil offline met 2 personen multiplayer spelen.
Als ik een toetsenbord, muis en controller (van xbox) heb,
is het dan mogelijk om op het ene scherm iemand te laten spelen met muis en toetsenbord, en op het andere scherm iemand met een controller ;).

Zijn er eventueel andere games waarbij jullie weten waar dit mogelijk is?

Alvast bedankt!

HighWire

Legacy Member
Bij mijn weten is dit niet mogelijk, enige manieren die ik ken is split screen of party


Dus, ofwel zullen jullie splitscreen moeten spelen (met 2 op 1 scherm dus).
Ofwel elks op je eigen computer, elkaar inviten en dan kan je tegen elkaar spelen (of zombies met elkaar).

kan je ook ineens tesamen online spelen ook!

brentg

Legacy Member
Ok merci,

Eigenlijk zouden ze het wel mogen doen bij de instellingen, 2 schermen komen toch meer en meer voor. En eigenlijk is het soort van splitscreen ;p
En kan je het programma 2 keer laten lopen? of zou dat enorm veel lag veroorzaken?

Brent

Fantinja

Legacy Member
brentg zei:
Ok merci,

Eigenlijk zouden ze het wel mogen doen bij de instellingen, 2 schermen komen toch meer en meer voor. En eigenlijk is het soort van splitscreen ;p
En kan je het programma 2 keer laten lopen? of zou dat enorm veel lag veroorzaken?

Brent

bedoel je 2 monitors op 1 pc aansluite en dan 2 keer BO opene voor te spele?

brentg

Legacy Member
Ja, 2 keer openen en elk op een scherm
of
offline in splitscreen zetten maar zorgen dat het niet 1 scherm is dat in 2 gedeeld is maar gewoon elk 1 scherm.

Fantinja

Legacy Member
brentg zei:
Ja, 2 keer openen en elk op een scherm
of
offline in splitscreen zetten maar zorgen dat het niet 1 scherm is dat in 2 gedeeld is maar gewoon elk 1 scherm.

dat zou ni gaan,, als je 2 monitors aansluit aan een pc dan kan je op 1 scherm de game afspele,, het is onmogelijk om op 1 pc de game te late afspele op 2 monitors en allebei apart te bespele

brentg

Legacy Member
Ok, spijtig maar toch bedankt :)
Hopelijk voegen ze zoiets in de toekomst toe, spelen op meerdere spellen gaat ook al, dus moet dat ook wel lukken, van cod uit wel ;)

Dudenoob

Legacy Member
Dan zouden er 2 beelden gerendered moeten worden wat nogal intensief is voor uw pc vrees ik :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan