whoopie
Legacy Member
Kheb me vandaag oblivion gekocht bij de plaatselijke frs.
Ik installeer het game gewoon zoals eender ander game, geen problemen.
Maar van zodra ik het game wil opstarten geeft ie de melding "er is een fout opgetreden, bla bla bla".
zijn er nog mensen die hier last mee hebben/hadden? zoja, hoe is het bij jullie opgelost geraakt?
alvast bedankt
Ik installeer het game gewoon zoals eender ander game, geen problemen.
Maar van zodra ik het game wil opstarten geeft ie de melding "er is een fout opgetreden, bla bla bla".
zijn er nog mensen die hier last mee hebben/hadden? zoja, hoe is het bij jullie opgelost geraakt?
alvast bedankt


