Archief - [oblivion] Er is een fout opgetreden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whoopie

Legacy Member
Kheb me vandaag oblivion gekocht bij de plaatselijke frs.
Ik installeer het game gewoon zoals eender ander game, geen problemen.

Maar van zodra ik het game wil opstarten geeft ie de melding "er is een fout opgetreden, bla bla bla".

zijn er nog mensen die hier last mee hebben/hadden? zoja, hoe is het bij jullie opgelost geraakt?

alvast bedankt

joriske18

Legacy Member
mss moet je iets nauwkeuriger zijn dan blablabla, geeft hij geen bestandsnaam als foutmelding?

whoopie

Legacy Member
joriske18 zei:
mss moet je iets nauwkeuriger zijn dan blablabla, geeft hij geen bestandsnaam als foutmelding?

dit hebk van het foutenrapport:

In Oblivion is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.


AppName: oblivion.exe AppVer: 0.1.0.228 ModName: oblivion.exe
ModVer: 0.1.0.228 Offset: 005caa80

Gentei

Legacy Member
whoopie zei:
dit hebk van het foutenrapport:

In Oblivion is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.


AppName: oblivion.exe AppVer: 0.1.0.228 ModName: oblivion.exe
ModVer: 0.1.0.228 Offset: 005caa80

Ik had dit dus in Fable the lost Chapters " er is fout opgetreden in Fable.exe en moet worden afgesloten onze excuses voor dit ongemak"

Oplossing: Mijn 3d-kaart was niet ondersteund mss je systeem is posten...

whoopie

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Ik had dit dus in Fable the lost Chapters " er is fout opgetreden in Fable.exe en moet worden afgesloten onze excuses voor dit ongemak"

Oplossing: Mijn 3d-kaart was niet ondersteund mss je systeem is posten...

staat in men signature:

Athlon xp 2200+ | Corsair 1024mb ddr pc3200| 80 + 300GB |sapphire radeon 9800pro

dit moet toch voldoen normaal?

fable werkt hier trouwens perfect op high

Gentei

Legacy Member
whoopie zei:
staat in men signature:

Athlon xp 2200+ | Corsair 1024mb ddr pc3200| 80 + 300GB |sapphire radeon 9800pro

dit moet toch voldoen normaal?

fable werkt hier trouwens perfect op high

Ja hier ook op high voor fable en een vriend van mij runt de game op een 9800PRO....raar moet normaal dus runnen je pc is boven recomended

whoopie

Legacy Member
en kvind et zo'n vage foutmelding :s

kom der niks mee te weten

slash

Legacy Member
ge kunt altijd es probere erges de no dvd crack te downloaden en zien of hij die fout dan nog geeft
anders nog verder zoeke :/

whoopie

Legacy Member
dr.salt zei:
verwijder FFDshow codex van u systeem , werkte bij mij :)
en dat is? :P

keb eens een no dvd crack gedownload, maar die geeft dezelfde foutmelding als met de originele files :s

BaTTlelorD

Legacy Member
whoopie zei:
Kheb me vandaag oblivion gekocht bij de plaatselijke frs.
Ik installeer het game gewoon zoals eender ander game, geen problemen.

Maar van zodra ik het game wil opstarten geeft ie de melding "er is een fout opgetreden, bla bla bla".

zijn er nog mensen die hier last mee hebben/hadden? zoja, hoe is het bij jullie opgelost geraakt?

alvast bedankt

'k had ook zo'n vage foutmelding, 'k meen dat er tijdens installatie zelfs iets over gezegd wordt ofzo... anyway... bij mij werkte het nadat ik temp internet files had verwijderd

whoopie

Legacy Member
tzou iet te maken hebben met processor die geen sse ondersteund ofzoiets

kzou daarvoor bios moeten flashen, maar khoor altyd dat da een risicovolle zaak is

Gentei

Legacy Member
whoopie zei:
tzou iet te maken hebben met processor die geen sse ondersteund ofzoiets

kzou daarvoor bios moeten flashen, maar khoor altyd dat da een risicovolle zaak is

ja want als je flash niet goed is of stel dat je de bios ziet te flashe en de stroom valt uit is je pc naar de klooten hij zal nooit meer opstarten makkelijk gezegd is gwn===>wees zeker dat de bios flash betrouwbaar is anders.....

TEISSEIR

Legacy Member
ik heb eigenlijk net hetzelfde systeem als jou, whoopie! En hier loopt alles vlot. identieke processor, identiek merk van ram en ook 9800 PRO. Enkel het introfilmpje was messed-up! Toch niets aan het overclocken ofzo?

good luck!!

Gentei

Legacy Member
TEISSEIR zei:
ik heb eigenlijk net hetzelfde systeem als jou, whoopie! En hier loopt alles vlot. identieke processor, identiek merk van ram en ook 9800 PRO. Enkel het introfilmpje was messed-up! Toch niets aan het overclocken ofzo?

good luck!!

Dit is toch wel fucked up hé alles identiek en bij de ene werkt het bij de andere niet!!:doh:

Rage

Legacy Member
1. Hoe zuiver is uw PC? (Spyware/lopende software)
2. hebt ge van alles de laatste versie? (Winxp SP2 + updates (38!) + chipset drivers + graka drivers + directx9.0c + .... )
3. Hebt ge een codec pack geïnstalleerd? Uninstall die, installeer gewoon Xvid + AC3 codec (=99% van alle avi's)

axewater

Legacy Member
Ja codec packs zijn allemaal rotzooi. Schijnt dat Oblivion veel problemen heeft met bepaalde codecs. Das waarschijnljik ook de rede dat Teisseir zijn intro filmpje niet goed was.

jm188

Legacy Member
ik krijg ongeveer dezelfde fout als ik het spel afsluit (geen probleem vo mij dus)
ik merk ook wel da hij raar doet als je samurize of iets in die aard hebt draaien
probeer gwn alles wa ge ni nodig hebt uit te zette

whoopie

Legacy Member
mja, ik speel et nu op men laptop, daar draait het wel perfect

drivers zijn btw allemaal up to date, systeem gedefragmenteerd, virusscan, spywarescan, registery cleaning.

alles nekeer bijgewerkt, en geen oplossing

in da bios flashen hebk echt geen zin eigelijk :s
kzalt maar gewoon blijven doorspelen op laptop zekers, en hopen dat er ne patch uitkomt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan