PiNgU
Legacy Member
ik ziet me een probleemke in bf : v
er is ier iemand en die heeft al is ne post gemaakt me het probleem
inadequate O/S privileges als ge verbind me ne server me punkbuster op
ma ik gebruik hier windows XP home edition en van alles da in die vorige post sta werkt er nikske bij mij
dus iemand een oplossing??
er is ier iemand en die heeft al is ne post gemaakt me het probleem
inadequate O/S privileges als ge verbind me ne server me punkbuster op
ma ik gebruik hier windows XP home edition en van alles da in die vorige post sta werkt er nikske bij mij
dus iemand een oplossing??