Archief - no active subscription

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackscorpio

Legacy Member
hallo ik had hier nen pre order code geven en nu heb ik het spel zelf gaan halen en mijn redeem code ingegeven maar krijg dan dat als ik wil spelen :
no active subscription

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Ge moet oftewel een kredietkaart ingeven en een betaalplan of een gametime card kopen voordat ge kunt spelen.
En ja, ge hebt 30 dagen gratis, maar je moet eerst doen wat ik hierboven zei voordat je van de 30 dagen kan genieten.

blackscorpio

Legacy Member
Bar-Bar Slinks zei:
Ge moet oftewel een kredietkaart ingeven en een betaalplan of een gametime card kopen voordat ge kunt spelen.
En ja, ge hebt 30 dagen gratis, maar je moet eerst doen wat ik hierboven zei voordat je van de 30 dagen kan genieten.

kheb dat spel gekocht preorder moe je nu nog een kaart (das die Star Wars - Old Republic 60 Days - Pre-Paid Card van 26€)
gaan kopen voor te spelen
sorry ma ksnap er nie veel van wil je aub iets duidelijk zijn thx

marcel

Legacy Member
als je het spel koopt, krijg je alleen de software.
om te spelen, moet je server-time kopen, ofte een abonnement. dat betaal je met je credit-card of je koopt een game-card (zoals een belwaarde voor je gsm).
dat is die subscription waar je het over hebt.

je moet dus eerst aangeven hoe je je abonnement wilt betalen, en als je met gamecards wilt werken zal je eerst één moeten gaan kopen (kan ook online, op bvb gamecard.nu) en die code ingeven. je krijgt dan pas je gratis maand (+ de 2 maand die je gamecard geven)



(btw: dit is standaard MMO-stuff, vrij irritant maar 't is nu eenmaal zo)

blackscorpio

Legacy Member
marcel zei:
als je het spel koopt, krijg je alleen de software.
om te spelen, moet je server-time kopen, ofte een abonnement. dat betaal je met je credit-card of je koopt een game-card (zoals een belwaarde voor je gsm).
dat is die subscription waar je het over hebt.

je moet dus eerst aangeven hoe je je abonnement wilt betalen, en als je met gamecards wilt werken zal je eerst één moeten gaan kopen (kan ook online, op bvb gamecard.nu) en die code ingeven. je krijgt dan pas je gratis maand (+ de 2 maand die je gamecard geven)



(btw: dit is standaard MMO-stuff, vrij irritant maar 't is nu eenmaal zo)

en die regestratie code dat er bij zit is dan gewoon voor spel en nie voor te spelen da staat toch nergens op da spel of ms over gekeken ?ps die 30 dagen wordt dat nu al op gebruikt?

BubbaKush

Legacy Member
En weeromal unbelievable... :doh:

Denk dat er hier een modje beter eens een sticky kan maken over het onderwerp zodat we daar eenvoudig kunnen naar verwijzen... ...

Levicious

Legacy Member
BubbaKush zei:
En weeromal unbelievable... :doh:

Denk dat er hier een modje beter eens een sticky kan maken over het onderwerp zodat we daar eenvoudig kunnen naar verwijzen... ...

2

marcel

Legacy Member
blackscorpio zei:
en die regestratie code dat er bij zit is dan gewoon voor spel en nie voor te spelen.


ja. die registratie code is basically om uw kopie van het spel te koppelen aan een account, en die account wordt dan bijgehouden (normaal gezien toch) met al uw characters etc.

uw 30 gratis dagen krijgt ge zowiezo, maar ge moet wel eerst bevestigen hoe ge de rest gaat betalen.

da is gewoon omdat ze anders de eerste 30 dagen een gigantisch publiek hebben, en op dag 31 zijn hun servers leeg. en dat willen ze een beetje vermijden bij een MMO.

Bl4ckburn

Legacy Member
BubbaKush zei:
En weeromal unbelievable... :doh:

Denk dat er hier een modje beter eens een sticky kan maken over het onderwerp zodat we daar eenvoudig kunnen naar verwijzen... ...

idd voor sommige mensen zou een sticky wel op zijn plaats zijn hier :)

EternalSilence

Legacy Member
Ik vraag me eigenlijk af, waar die mensen hun games kopen.
Als ik een game koop (free record shop / game mania) dan zullen die verkopers maar al te graag vermelden dat ik nog een gamecard moet bijkopen om dit spel te kunnen spelen.

Ik denk dat het trouwens ook vermeld staat op de verpakking.

Bl4ckburn

Legacy Member
EternalSilence zei:
Ik vraag me eigenlijk af, waar die mensen hun games kopen.
Als ik een game koop (free record shop / game mania) dan zullen die verkopers maar al te graag vermelden dat ik nog een gamecard moet bijkopen om dit spel te kunnen spelen.

Ik denk dat het trouwens ook vermeld staat op de verpakking.

staat inderdaad ook op de verpakking langs de achterkant , en daarnet zelfs in de FRS geweest .... daar hangt op de voorkant een extra sticker op met de die uitleg

Levicious

Legacy Member
Hallo,

Praga vroeg mij om moderator te spelen in de SWTOR sectie.

Bij deze sluit ik het topic, er moet een gamecard BIJGEKOCHT worden.

/Topic closed with moderator powerzzz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan