Archief - Ninja Gaiden 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kimme1975

Legacy Member
Ninja Gaiden is fucking hardcore zalig!! Ik vond den tweede wel makkelijker dan den eerste voor PS3. Kijk al uit naar het derde deel!! Ook ne fan :-)

Goldrusher

Legacy Member
Ninja Gaiden 3 : Multiplayer Screens - Gamersyde

image_ninja_gaiden_3-17862-2238_0032.jpg


image_ninja_gaiden_3-17862-2238_0038.jpg


image_ninja_gaiden_3-17862-2238_0037.jpg

GETHEZ

Legacy Member
move ondersteuning met zwaard moves?? :evil: ik ben alvast benieuwd...

dit kan mij mss overhalen om het te kopen in combinatie met dat zwaard... leuke gadget....

heb de 1 verkocht maar nooit helemaal uitgespeeld... mss dat dat bij deze zal veranderen...

ik zal hem wel niet op release kopen denk ik... tenzij dat die dragon sword edition limited zal zijn...

NowItsMyTurn

Legacy Member
devilution.be zei:
omfg xD die game peripherals gaan er soms toch over :D

Vindt ik ook. Alsof het een kinderspel wordt...
Dit past niet in de aura rond Ninja Gaiden games.

kimme1975

Legacy Member
Heb ondertussen de collector's edition in pre-order staan via amazon.co.uk

Daar kan je hem volgens mij het goedkoopste vinden aan 65 pond!!

Spik3

Legacy Member
ik heb de vorige gespeeld in is moeilijk op medium vinnek
petje af als geieje platinum kunt behalen

NowItsMyTurn

Legacy Member
Spik3 zei:
ik heb de vorige gespeeld in is moeilijk op medium vinnek
petje af als geieje platinum kunt behalen

Platinum behaald op NGS2. De coop- missies waren het moeilijkst.
Ik kan ze zelf niet, maar als je iemand vindt die ze voor jou kan doen... :)

Ik speelde enkel "distractor" terwijl de andere de bosses afmaakt.

mvg.

SHFT

Legacy Member
karry98 zei:
Ninja Gaiden 3 krijgt van IGN een 3 :O. Nu moet ik wel toegeven dat ik het zeker niet altijd eens ben met hun oordel, maar een 3... Lijkt mij toch wel overdreven weinig.

Lees hier de review: Ninja Gaiden 3 Review - PlayStation 3 Review at IGN

Ach wie neemt IGN nog serieus? Laatste tijd hebben ze op elke game wel iets aan te merken.

Maar ze vermelden dit wel

"One weapon, no character progression, and pointless multiplayer leave little reason to return."

Man 1 wapen zou echt gay zijn. Vond het geweldig om meerdere wapens te gebruiken. Vooral die kettingen met haken aan.

Metro review: Cons: The lack of weapons variety and customisation is a sacrifice too far. Relatively short and not enough boss battles.

:(

GETHEZ

Legacy Member
hmm, dan toch effe de ervaringen van peoplz op dit forum afwachten vooraleer te kopen op release...

te gemakkelijk en te weinig content.? :unsure:

langs andere kant is plat halen mss makkelijker nu... :D

Pino87

Legacy Member
Te gemakkelijk
1 wapen
Bosses die soms tot 3 keer terugkomen
Slecht verhaal

Reden genoeg om af te haken denk ik dan zo... Jammer toch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan