Archief - nieuwe screens & mp trailer van coduo!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_hittrix

Legacy Member
ik denk ook da ik maar met de gewone cod ga blijve,maar als het echt goed gaat worden zal ik het mss wel gaan halen :)

NaaiT

Legacy Member
darn die maps me die vehicles zijn huge gewoon :s

kpijs eerlijk gezegd da dees een totaal ander game wordt, maar aan de movies te zien moe et ook wel nice zijn :)

SkorzY

Legacy Member
da is ook gewoon een totaal ander game, en tis echt bf wanabe nu dak die filmpjes gezien heb, de vehicles van bf zijn 1000x mooier, alle, zie die tank, tas precies G.I. Joe ofzo. da lijkt echt nie op nen echte mooie tank imo. denk dat dit eerder een game wordt ome ens uit te kast te halen als cod wa saai wordt en dan daarop ff public te spelen :)

Genious

Legacy Member
ziet er wreed goed uit (zijn grey matter niet de gasten van RTCW:ET?)

en ja, ge gaat kunnen sprinten :)

V3t3r@n

Legacy Member
SkorzY zei:
da is ook gewoon een totaal ander game, en tis echt bf wanabe nu dak die filmpjes gezien heb, de vehicles van bf zijn 1000x mooier, alle, zie die tank, tas precies G.I. Joe ofzo. da lijkt echt nie op nen echte mooie tank imo. denk dat dit eerder een game wordt ome ens uit te kast te halen als cod wa saai wordt en dan daarop ff public te spelen :)

mo rofl

Battlefield is gewoon een game vo wannabe nuubs :x

1000* mooier, da spel lagt als een oud vroumensj :x
Gezijt daar wa ant lopen met uw geweerke komt er plots nen tank af, ewel dan stade daar ;x

Das kloot spel vo Low skilled nuubs

Voila my opinion & nu gaak slapen :x

* Edit: Denkte da nen tank in nen oorlog altijd blinkte :x

GG

NaaiT

Legacy Member
tanks in bf mooier :eek:
imo to ni ze :s

besides, ik von da ge in bf u echt ni kon inleve in de gameplay, moja das persoonlijk zeker :)

SkorzY

Legacy Member
ik speel bf nie ze, en vindt het ook nie goe, enkel ik vindt die tanks gewoon ni passen in cod ...

pyRomAni@c

Legacy Member
ik kan die trialer van 13 MB niet downloaden maar dr staan genoeg andere filmpjes op internet zo te zien :)

MAXXUR

Legacy Member
pyromaniac, zet uw internet security ff af, dan kunde da dlden

edit: naait is gaan slape om 1.30 en opgestaan om 11.20 :applause:

Tempest

Legacy Member
Euhm ge kunt COD totaal nie vergelijken met BF en BFV. Ik speel deze games allemaal, en ik vind ze allebei evengoed omdat ge ze niet kunt vergelijken. BF is mee tactisch gericht en op het cappen van strategische punten. COD is meer killen, en doel completen.

ZoidBerg

Legacy Member
ik wil just de sp spele wnt imo gaat de mp niet zo goed meer zijn. Oa door de tanks/flamethrowers. Ik blijf voor mp bij gwne cod

^^pathfinder^^

Legacy Member
SkorzY zei:
da is ook gewoon een totaal ander game, en tis echt bf wanabe nu dak die filmpjes gezien heb, de vehicles van bf zijn 1000x mooier, alle, zie die tank, tas precies G.I. Joe ofzo. da lijkt echt nie op nen echte mooie tank imo. denk dat dit eerder een game wordt ome ens uit te kast te halen als cod wa saai wordt en dan daarop ff public te spelen :)


100% waar.die voertuigen moeten eruit blijven,

lone.wolf

Legacy Member
tzal ervan afhangen hoe goed die voertuigen gebalanceerd zijn. en ja uo zal volledig andere gameplay geven. trug rockets enzo (want hoe ga je anders die tanks afmaken als gewoon footsoldier)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan