Archief - nieuwe mmo gezocht!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MmoRpgGuy

Legacy Member
aangezien ik de wat bekendere mmo's wil verlaten wil ik een iets mindere bekende mmo gaan spelen!

ik heb zelf al een klein lijstje gemaakt(een van deze wil ik spelen):
maplestory<- computer kreeg BSOD(blue screen of death) als ik het wou installeren?
everquest 2 <- wat is het verschil tussen f2p en p2p?
dungeon and dragons online<- spelen mensen dit spel nog?
League of legends <- op het vlak van dat soort mmo's ben ik nog een noobje :D
LOTRO<- al eens gespeeld vond het leuk

wat zijn zowat de min en plus punten van deze games?

heb je zelf voorstellen? zet ze ermaar op!

beslissing valt vrijdag !

koetje07

Legacy Member
idd ;) nee sorry weet niets zoek ook achter mmo om de tijd tussen nu en gw2 te doden...

MmoRpgGuy

Legacy Member
zal d&d en lotro(terug!) downloaden en kijken of ik lagg want deze pc is echt slecht :p

Babaluna

Legacy Member
ik zit int zelfde schuitjeu , maar ik wacht op Star wars :p

Qlimax

Legacy Member
Ga aub geen maplestory spelen!
Speel het zelf al 6 jaar and I curse the day I installed maple!

Kennethdw

Legacy Member
League of legends is geen mmo maar een moba, maar is zeker en vast wel aan te raden sinds het een enorm plezant spel is:)

Ik speel ook LOTRO (en league) en kan ze allebei aanraden! Lotro is alleen wel jammer dat er na level +-35 niet veel meer te doen is tenzij je gaat grinden voor turbine points of er een beetje geld in pompt.

Mexter

Legacy Member
Maplestory was tof toen het net bestond, nu is het één grote hoop rommel

MmoRpgGuy

Legacy Member
Kennethdw zei:
League of legends is geen mmo maar een moba, maar is zeker en vast wel aan te raden sinds het een enorm plezant spel is:)

Ik speel ook LOTRO (en league) en kan ze allebei aanraden! Lotro is alleen wel jammer dat er na level +-35 niet veel meer te doen is tenzij je gaat grinden voor turbine points of er een beetje geld in pompt.

grinden is opzicht geen probleem voor mij kan uren grinden zonder me te vervelen :cool:

dr.lee

Legacy Member
Kennethdw zei:
League of legends is geen mmo maar een moba, maar is zeker en vast wel aan te raden sinds het een enorm plezant spel is:)

Ik speel ook LOTRO (en league) en kan ze allebei aanraden! Lotro is alleen wel jammer dat er na level +-35 niet veel meer te doen is tenzij je gaat grinden voor turbine points of er een beetje geld in pompt.

'k hoop dat da een grap is? Niks te doen na 35?? Op lvl 35 hebt ge nog nie 1/4 van de content in heel het spel gedaan... Zelfs op lvl 65 zijn er nog enkele honderden quests te doen. Het enige waar ge voor moet grinden is op max lvl u raid-armor als ge dat persé wilt hebben, of misschien enkele virtues nog op max lvl brengen.

Glaeden

Legacy Member
MmorgpGuy zei:
ziet er nice uit , maar je kan het maar spelen tot lvl 20? of vergis ik me?

is volledig gratis geworden, natuurlijk kan je wel maandelijks subscriben voor wat extra's (extra character slots, klassen, bagspace, etc...)

WoW is gratis tot lvl 20

MmoRpgGuy

Legacy Member
Glaeden zei:
is volledig gratis geworden, natuurlijk kan je wel maandelijks subscriben voor wat extra's (extra character slots, klassen, bagspace, etc...)

WoW is gratis tot lvl 20

ik heb wow gespeeld tot lvl 75 :)

maar blijkbaar is me pc te slecht voor deze game(heb een slechte pc)

Racing_Genk

Legacy Member
als ge wow nie aankunt gaat ge ook ni veel andere games aankunenn, want da is al verouderd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan