Archief - Nieuwe maplist

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mono

Legacy Member
Maplist iCTF server:
  • CTF-Drunklet-PRO2
  • CTF-Gauss-ce
  • CTF-Orbital2-PRO
  • CTF-Switchback-PRO2
  • CTF-Twintombs
  • CTF-Grendelkeep

Maplist TDM server:
  • DM-Antalus
  • DM-Campgrounds2004-G1E
  • DM-DE-Grendelkeep
  • DM-Goliath
  • DM-Goose2k4
  • DM-Rankin

Vraag me niet waarom de servers nog niet gepatched zijn of nieuwe antitcc ... blijft voor mij en Star een raadsel :s

Mono

Legacy Member
BlaDe zei:
wtf @ orbital :f

is aangepast voor insta enal, speelt sneller .. is kleiner ... ma kzen wel vrij zeker da ge die kent dus wa zit ik hier weer te veel te typen... als we merken dat ze suckt op pub halen we ze der wel uit :P

MaL1Ce

Legacy Member
ge had beter grendel er late opstaan
en die versie van twintombs is buggy
voor de rest ist goe ze sam ;p

StarSeeker

Legacy Member
Uh, oops, grendel had er normaal in moeten staan....

Edit :

Fixed

CBA

Legacy Member
Goe maplist voor TDM, spijtig dat compressed er van tussen is, is toch altijd ff leuk spammen :)

iCTF i don't care :p

SpArdA

Legacy Member
iCTF maplist slechter dan vorige list imo. :sad:
Switchback is een klotemap voor 6on6, veel te klein, kunt ge bijna nie dodgen.
En als die orb2 "pro" kleiner is, dan zal da ook wel geen verbetering zijn...
Da was m'n fav map, nu moet ik andere server gaan zoeken. :(

Physixius

Legacy Member
SpArdA zei:
iCTF maplist slechter dan vorige list imo. :sad:
Switchback is een klotemap voor 6on6, veel te klein, kunt ge bijna nie dodgen.
En als die orb2 "pro" kleiner is, dan zal da ook wel geen verbetering zijn...
Da was m'n fav map, nu moet ik andere server gaan zoeken. :(
1 down, 100 more to go


misschien wordt het toch nog een leet server???

Lag

Legacy Member
pff ieder zijn ding eh :P
mor kzen der nu toch achter... UT > UT2004 :p

adonis

Legacy Member
goeie maplist,manne, zalig!

zalig datcitaweg is, die map zuigt echt zo inn instagib hé :applause:

AvAtArKe

Legacy Member
goeie maplist
alleen die orbi benk ni zker van
nog maar 1 keer gespeeld dus ..

Beramode

Legacy Member
pfff nie mn ding, mij gade niemer veel zien

en laat ulle mooie comment van "wer ne n00b minder", "c me care" al maar achterwege cause u r NOT original :p

Physixius

Legacy Member
Yuna_Aoshi zei:
pfff nie mn ding, mij gade niemer veel zien

en laat ulle mooie comment van "wer ne n00b minder", "c me care" al maar achterwege cause u r NOT original :p
so

zolang als dak mijn eigen grappig vin, is da allemaal in orde


@ jaws:
Yuna_Aoshi zei:

:doc:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan