Archief - Nieuw beker systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
Hattrick heeft een nieuw bekersysteem ontworpen.
In België kunnen nu 16384 teams deelnemen aan de nationale beker.

Daarvoor heeft men de dubbele confrontaties in de halve finale en finale afgeschafd. Deze matchen worden nu op neutraal terrein gespeeld.

Omdat 16384 matchen niet tegelijk kunnen worden afgewerkt, zal per 4096 matchen er 15 minuten verschil zitten in de aanvangstijd van de wedstrijd.

Voor België beginnen dan de eerste 4096 matchen om 1u, de volgende 4096 om kwart na 1, enz..

FeNiX4LiFe

Legacy Member
ik dit enkel maar toejuichen.
acties om te kloof te dichten en om de laaggeklasseerde ploegen te behouden zijn positief.

de betere ploegen zullen natuurlijk niet graag hebben dat de heen en terug wedstrijden er niet meer zijn :)

Timmie

Legacy Member
Ik vind dit ook een goed systeem, nu zullen zelfs ploegen uit VIIe klasse kunnen deelnemen. Zodoende kan ik ook zelf langer in de beker blijven :p

NoReason

Legacy Member
wil dit zeggen dat de bekertegenstander van op penalty nie meer klopt?

Pandarve

Legacy Member
Great, zou ik eens een walkover hebben...

Nu moet ik natuurlijk uit spelen tegen een kleine ploeg met een stadion van 7000 man.
Die wil natuurlijk met alle geweld in de beker blijven spelen en gaat motsen.
Op papier zal mijn team sterker zijn, dus pic ik.
De randomfactor is dan tegen mij en gooit mij er de eerste ronde uit.

Dit scenario voorspel ik.

Ik heb zelf ook 3 seizoenen moeten wachten om in de beker te mogen spelen.
Ik vind dat je het moet verdienen om daarin uit te mogen komen.

Klotezooi.

Interficio

Legacy Member
en vanaf wanneer moogt ge dan meedoen. Iedereen in VII ?

Timmie

Legacy Member
Uit VII zal dat tem de beste 6des ofzo zijn die mogen meedoen.

Interficio

Legacy Member
de beste zesdes?

degene die vorig jaar gedegradeerd zijn of wat?

Timmie

Legacy Member
Nee, diegene die dit jaar op de 6e plaats zijn geeindigd, daarvan worden dan de beste gepakt. Ik heb uitgerekend dat er nog ongeveer 2.6 ploegen uit elke klasse in VII niet mogen meedoen. Dus waarschijnlijk nemen ze de beste 6des uit VII.

/edit : na wat verder telwerk: iedereen uit VII mag meedoen, behalve de 7e, 8e en de 680 slechtste 6des.

Ether

Legacy Member
Timmie zei:
Nee, diegene die dit jaar op de 6e plaats zijn geeindigd, daarvan worden dan de beste gepakt. Ik heb uitgerekend dat er nog ongeveer 2.6 ploegen uit elke klasse in VII niet mogen meedoen. Dus waarschijnlijk nemen ze de beste 6des uit VII.

/edit : na wat verder telwerk: iedereen uit VII mag meedoen, behalve de 7e, 8e en de 680 slechtste 6des.


Sta hij al int guiness book of world records? :eek:

:p



Aan de ene kant, wel goede zaak want zo kannek wa meer piccen, aan de andere kant duurt et langer tegen da je wa deftige inkomsten ebt e...
+ kans daj der vroeger uit ligt is groter omda zo'n stomme 7e klasser ga proberen motsen tegen mijn 5-3-2 :angry:

cepero

Legacy Member
amai, zo te horen zijn de lagere klasses ook niet veel "extra" centjes gegund :sad: Persoonlijk vind ik het een goed signaal. Vergeet niet dat de lagere klassen ook wat plezier willen hebben in dit spel en die hebben buiten de competitie op zondag niet veel om van te 'dromen' ...al was het dan maar voor één week ;)
Ik durf zelfs nog verder gaan, ik hoop dat er ooit nog eens een cup meer komt op Hattrick... zoals een champions league ofzo :D

morris

Legacy Member
Hehe nu hebbek mss es wa meer kans om door te gaan in de 1ste ronde assek tege ene uit VII moet :p

sjoene

Legacy Member
wek sklecht nieuws voor jimber e:s, die moete ze nu mss inkorte omda teveel mense nog in beker zitte:)

killgore

Legacy Member
hm, goed voor mij (VIIe), maar lijkt me wat stommer naar (halve) finale toe .

sjoene

Legacy Member
na even gecheckt te hebben kommek uit tegen een ploeg die een heel seizoen forfait gaf, zodus degradeerd deze naar zevende en wordt deze vervange, kom ik dus uit tegen een newbie in zen eerste week, tenzij er geen wachtlijst is, dan ist forfait voor mij:d

VDCNathan

Legacy Member
hm,
ook is gechecked,
en kom uit tegen ene da eerstes eindigde in VI :]
maw: nen V'er....
This is gonna be fun :D

Ether

Legacy Member
Natural Born Weeners # 5in VII.402


Keer checken sie :D


/edit:


Middenveld: waardeloos (oud)
Rechter Verdediging : zwak (oud)
Centrale Verdediging: matig (oud)
Linker Verdediging : matig (oud)
Rechter Aanval : matig (oud)
Centrale Aanval : zwak (oud)
Linker Aanval : matig (oud)



Makkie :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan