recoN`
Legacy Member
ik heb probleem dat mijn nfs underground , te snel draait..
ingame gaat alles dubbel zo snel denkik , ligt niet aan GFX instellingen of driver..
da meterke als game aan het laden is gaat mss 3keer zo snel ,
met pijlkes menu bedienen gaat ook veeeeel te snel , 1 tikske op toets naar beneden en ik zit mss 3vakskes daaronder..
kwenie , please help is echt raar , ooit es voor format ook gehad , ma toen ben ik me da spel gestopt omdant mij tegenstak , nu probeer ik opnieuw te installeren in de hoop da het werkt.. NOPPES!
thx
Hope u can help soon xx
ingame gaat alles dubbel zo snel denkik , ligt niet aan GFX instellingen of driver..
da meterke als game aan het laden is gaat mss 3keer zo snel ,
met pijlkes menu bedienen gaat ook veeeeel te snel , 1 tikske op toets naar beneden en ik zit mss 3vakskes daaronder..
kwenie , please help is echt raar , ooit es voor format ook gehad , ma toen ben ik me da spel gestopt omdant mij tegenstak , nu probeer ik opnieuw te installeren in de hoop da het werkt.. NOPPES!
thx
Hope u can help soon xx
