Yow.
Men pc had enkele problemen en heb hem moeten formateren want kreeg hem niet meer opgestart. Met als gevolg dat ik men savegames van Need for speed kwijt ben.
Wil er iemand de zijne sturen, liefst ergens rond de 70ste level of verder.
Alvast bedankt