Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Not true, nie in drag. Om conflicten te vermijden: bewijs het.skyline r is de beste in alles
maar rx7 rijd smoother
Lol, ge zou mijnen S2000 eens moeten zien als ik perfect start. Dat ding gaat nie één maar twee lanes naar rechts. Kan soms slecht gevolgen hebben als ge start op de meest rechtse laneda hangt van persoon tot persoon af, ik haal met de 206 de snelste tijden. de skyline is gewoon rottig da die van in't begin al van rijvak veranderd door het slippen...

Pardons zei:dat spel zit raar in een veel afwisseling van auto's had ik nodig om het uit te spelen![]()