Archief - NFSU drag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

player1

Legacy Member
welk circuit is het snelst in drag? en welke auto
ik rij op highway en gebruik mazda rx7, snelste tijd is eind de 20 en max 378km/u

simpele duif

Legacy Member
honda s2000
en de baan is al gelijk denk ik
natuurlijk geen waar je moet jumpen of van rijvak wisselen

nazaar

Legacy Member
highway is in ieder geval de snelste track, maar ik verkies toch de golf zenne :p

top speed daarmee is 371 :p

Witte

Legacy Member
"14th and vine" is snelste track
RX7 is snelste auto, maar heel moeilijk om snelle tijden mee te halen.
Ikzelf rijd altijd met s2000, die is 2de snelst, maar is gemakkelijker.
Beste tijd op 14th and vine: 19.02, met s2000 dus.
Met RX7 ooit eens wa getest, kon ik 18.84 mee doen, ma kzeg het, tis een rotkar :)

RuffRyder3600

Legacy Member
skyline beste in alles??? da is nu es de auto die ik 9/10 dubbel in 5 ronde met men 206 :ironic:

flov007

Legacy Member
da hangt van persoon tot persoon af, ik haal met de 206 de snelste tijden. de skyline is gewoon rottig da die van in't begin al van rijvak veranderd door het slippen...

.:Buanhop:.

Legacy Member
hij is in theorie sneller als je kijkt in de stats
maar rx7 rijd vele beter omda em meer grip eeft

Witte

Legacy Member
da hangt van persoon tot persoon af, ik haal met de 206 de snelste tijden. de skyline is gewoon rottig da die van in't begin al van rijvak veranderd door het slippen...
Lol, ge zou mijnen S2000 eens moeten zien als ik perfect start. Dat ding gaat nie één maar twee lanes naar rechts. Kan soms slecht gevolgen hebben als ge start op de meest rechtse lane :crazy:
By the way, ik speel met traction control af, gaat karretje nog ietsjes sneller over die mijl heen.
Zijn er hier eigenlijk veel TRC'ers die online draggen? Want kben toch nog nooit iemand tegengekomen van hier. En wat is jullie nick dan (en drag reputatie punten, weet ik naar wat voor categorie ik moet uitkijken)

seatboy

Legacy Member
Pardons zei:
dat spel zit raar in een veel afwisseling van auto's had ik nodig om het uit te spelen :)

Ik had nogthans genoeg aan 2 auto's.

Race 1 t.e.m. 100 met ne golf
Race 101 t.e.m. einde met de nissan Skyline.

Witte

Legacy Member
Zoals je in elk ander game/programma doet door gewoon op het knopje printscreen te drukken op je toetsenbord en dan in Paint of ander tekenprogramma op plakken te duwen. Vergeet dit prentje dan niet te saven...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan