Archief - NFSu 1.4 patch probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gothrix

Legacy Member
Kheb dus een probleem met de nfsu 1.4 europe patch... ik installeer de patch die ik downloade op de officiele website. Dus de patch die je nodig hebt om online te gamen. K'krijg al een error tijdens het installeren van de patch (missing or invalid registry/INI entry) dan doet die toch wel de installatie verder. Dan bij het starten van het spel krijg ik een error (wrong disc).

Ik kocht dit spel voor één van de weinige keren in de winkel, dus hat kan niet liggen aan een crack :)

Wie kan me helpen met nadere informatie omtrent dit voorkomen?

Witte

Legacy Member
Er moet ergens iets misgelopen zijn met het schrijven van informatie in het windows register. Probeer de patch nog eens opnieuw te installeren, en anders het spel opnieuw installeren. Vergeet je savegames niet te backuppen ;)

flippos

Legacy Member
heb ik ook aan de hand gehad download dan gewoon de no-cd patch van die TRC website daar staat er 1 ook de patch staat daar tis ma da ge hyet weet

RuffRyder3600

Legacy Member
flippos zei:
heb ik ook aan de hand gehad download dan gewoon de no-cd patch van die TRC website daar staat er 1 ook de patch staat daar tis ma da ge hyet weet
ik heb gemerkt dat die no cd patch nie altijd werkt, dus als die nie gaat kunt ge es kijke op www.gamecopyworld.com daar staan er die wel werke.

flippos

Legacy Member
sorry voor topic starter maar ik heb nu NFSU terug geinstalleerd voor rustig te wachten op NFSU 2 op PC maar ik heb nu windows service pack geinstalleerd. En nu krijg ik dit terwijl vroeger zo niet was hier zijn een paar pics

eerste
tweede
derde

zou het aan die SP 2 kunne liggen of aan de nieuwe drivers van ATI ahja vid drivers is 4.9 met da vernieuw control panal

Gothrix

Legacy Member
Mhm, ik probeerde die Nocd patch + fixed exe al vanop gamecopyworld. Dan zie ik het spel laden... en plots waar het EA games logo normaal zou verschijnen, krijg ik een zwart scherm en nix meer... Enige optie: ALT+F4 ... Tes echt wel crap

butcher

Legacy Member
dit probleem heb ik ook gothrix
ben eens aan het kijken op officieel forum en zo voor oplossing

Gothrix

Legacy Member
Best, laat me het zo snel mogelijk weten als je een oplossing hebt gevonden. :)

butcher

Legacy Member
ik heb op fora gezocht maa vind er niets van
kga het gewoon herinstalleren

Gothrix

Legacy Member
Is wel klote, daje dat moet doen... zal ook maar moeten zeker? pffff :( :s

Witte

Legacy Member
@ flippos: er zijn idd wel wat problemen met SP2 en games. Meer weet ik er ook niet van, ma het zou daar aan kunnen liggen.

@ Gothrix: er bestaan kleine patchen die ervoor zorgen dat al die filmkes in het begin nie afgespeelt worden. Probeer die ies en mss dan geen probleem meer om spel op te starten.

Witte

Legacy Member
Hmmm, als je wilt spelen zal je wel moeten, je hebt geen andere keuze.
En zo erg is dit nu ook weer nie é. Je pm'ed mij, vraagt beleeft naar patch en ik mail die wel.
Trouwens als die filmkes van EA errors geven denk ik dat jij ergens verkeerde of slechte video-codecs geïnstalleerd hebt staan ofzo. Denk ik hé, ik heb zo toch ooit eens een probleem van dezelfde aard opgelost.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan