Sprits
Legacy Member
Ik ben NFS: HP2 gaan halen in Bart Smit voor 10€ (een klasieker mag niet misstaan)
op het doosje stond dat het game volledig engels is. In het menu en stuff is alles engels maar als ik de commentator of de police iets hoor zegge is het in het frans! iemand een patch of een trukje om dit te wijzigen naar engels?
op het doosje stond dat het game volledig engels is. In het menu en stuff is alles engels maar als ik de commentator of de police iets hoor zegge is het in het frans! iemand een patch of een trukje om dit te wijzigen naar engels?
