Ironpole
Legacy Member
Dit is al dan niet een mededeling...
OK, ik installeer da spel, probeer het op te starten, zegt hij dak de play disc moet insteken. Maar hij zit er dan ook wel degelijk in (nee zit nie in de floppydrive
) en dan marcheerd da nie. Het is ne officiële CD (zat bij surround systeem van mijn broer in den tijd)...
Dan hebde is een officiel spel dan moete nog ne crack gebruike, dan verschiete ze dervan da mensen downloaden. Dan heeft da gen nut da ge officiel et. Ge hebt ni de mogelijkheid om fatsoenlijk te patchen (zegt dak CD moe insteken) en registreren en stuff.
Moete bij ne officiele me cracks gaan zooie seg :doh: da ze da is fatsoenlijk make
OK, ik installeer da spel, probeer het op te starten, zegt hij dak de play disc moet insteken. Maar hij zit er dan ook wel degelijk in (nee zit nie in de floppydrive
) en dan marcheerd da nie. Het is ne officiële CD (zat bij surround systeem van mijn broer in den tijd)...Dan hebde is een officiel spel dan moete nog ne crack gebruike, dan verschiete ze dervan da mensen downloaden. Dan heeft da gen nut da ge officiel et. Ge hebt ni de mogelijkheid om fatsoenlijk te patchen (zegt dak CD moe insteken) en registreren en stuff.
Moete bij ne officiele me cracks gaan zooie seg :doh: da ze da is fatsoenlijk make
