Archief - NFS: High Stakes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironpole

Legacy Member
Dit is al dan niet een mededeling...

OK, ik installeer da spel, probeer het op te starten, zegt hij dak de play disc moet insteken. Maar hij zit er dan ook wel degelijk in (nee zit nie in de floppydrive :crazy: ) en dan marcheerd da nie. Het is ne officiële CD (zat bij surround systeem van mijn broer in den tijd)...

Dan hebde is een officiel spel dan moete nog ne crack gebruike, dan verschiete ze dervan da mensen downloaden. Dan heeft da gen nut da ge officiel et. Ge hebt ni de mogelijkheid om fatsoenlijk te patchen (zegt dak CD moe insteken) en registreren en stuff.

Moete bij ne officiele me cracks gaan zooie seg :doh: da ze da is fatsoenlijk make

RuffRyder3600

Legacy Member
Ironpole zei:
Dit is al dan niet een mededeling...

OK, ik installeer da spel, probeer het op te starten, zegt hij dak de play disc moet insteken. Maar hij zit er dan ook wel degelijk in (nee zit nie in de floppydrive :crazy: ) en dan marcheerd da nie. Het is ne officiële CD (zat bij surround systeem van mijn broer in den tijd)...

Dan hebde is een officiel spel dan moete nog ne crack gebruike, dan verschiete ze dervan da mensen downloaden. Dan heeft da gen nut da ge officiel et. Ge hebt ni de mogelijkheid om fatsoenlijk te patchen (zegt dak CD moe insteken) en registreren en stuff.

Moete bij ne officiele me cracks gaan zooie seg :doh: da ze da is fatsoenlijk make
twas dan ook gratis he, een gegeve paard...

TH€ ON€

Legacy Member
ge moet eerst de patchen instaleren voor ge de crack instaleerd hé, dna kunt ge wel fantsoenlijk patchen :)

>(666)<J@N

Legacy Member
Heb ook de originele high stakes en heb juist hetzelfde probleem. Vroeger ging het wel.

flov007

Legacy Member
met revolt heb ik juist hetzelfde probleem. da kwam door SP1, ma met een patch zei die dan nix meer over de cd :)

Exit

Legacy Member
hebt ge er trachten kopi of image van te maken?
heb ook voorgehad, .....
dan moet ge de cd die ge schreef met die image/kopie eens testen
(zette image op nen cdrw, daarna wa anders op die rw en toch werkte nfs hs nog moet die rw)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan