Archief - New forum!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pietje Snot

Legacy Member
Hoi,

Ik en mchl hebben samen een forum opgericht (over ET).
De bedoeling van het forum is scripting, createn van nieuwe stuff voor ET, wat nieuws melden etc... (technische kant van ET)
Er is ook een speciale site gemaakt voor mensen die hun config willen delen met de rest. (Hoe je dat precies moet doen staat in de stickies op het forum zelf)
Een van mchl's eerste creaties staat op het forum in de stickies.

Ik weet het, het forum staat er nogal leegjes bij, maar jullie kunnen daar verandering in brengen! Breng zeker eens een bezoekje aan www.mchl-forum.tk.

Greetz,

Pietsnot :)

Boukreev

Legacy Member
leuk id, maar neem mss andere skin, deze is wat basis en maak wat meer fora ipv alleen ET: Algemeen, Nieuws, Tweaken...

gl anyway

Pietje Snot

Legacy Member
Firion zei:
leuk id, maar neem mss andere skin, deze is wat basis en maak wat meer fora ipv alleen ET: Algemeen, Nieuws, Tweaken...

gl anyway
zijn we aan bezig :)

Michel08

Legacy Member
Firion zei:
leuk id, maar neem mss andere skin, deze is wat basis en maak wat meer fora ipv alleen ET: Algemeen, Nieuws, Tweaken...

gl anyway
idd maar we willen eerst beetje members krijgen en beetje activiteit maar schijnen tot nu toe weinig mensen geregistreert te hebben. Het zou toch leuk zijn zo bouw je ook de et community beetje uit

Lexirium

Legacy Member
mchl, heb absoluut niets tegen je, verre van.
Maar probeer een beetje op je werkwoordsvervoegingen te letten.
"zij hebben geregistreed"
op het forum heb ik er ook gezien :)
(en als ik ze al zie :p)



lexy

Boukreev

Legacy Member
Pietje Snot zei:
zijn we aan bezig :)

die skin kan ff w8en, ik begrijp dat je een mooi wilt zoeke, ik ben zelf ook al admin geweest van een paar invision boards (2 :p ) en heb de silver skin is gebruikt en oni style, beide aanraders, mohaa.cz v1.2 zou ik je ook aanrade, hele mooie skin, maar paste gewoon niet bij de site

maar met die fora zou ik niet te lang w8en want als je een forum "News" maakt moet je nu al enkele aanpassing maken want dan is die tag niet nodig, bovendien is het 5 minuten werk

tot slot mss Engels maken, dan ga je meer volk krijge ;)

edit: btw al aan ged8 om als naam ET forum ofzo te neme ipv mchl-forum of is dat geen optie ^^

Michel08

Legacy Member
Lexirium zei:
mchl, heb absoluut niets tegen je, verre van.
Maar probeer een beetje op je werkwoordsvervoegingen te letten.
"zij hebben geregistreed"
op het forum heb ik er ook gezien :)
(en als ik ze al zie :p)



lexy
Kweet het. Ik ben nooit zo goed geweest in spelling :p maar ik zal erop letten ;)

bartichello

Legacy Member
niemand maar als ik daar zit zit ik minder hier .... dan moet ik jullie allemaal meer missen tenzij ge ook allemaal daar zit... :)

Michel08

Legacy Member
bartichello zei:
niemand maar als ik daar zit zit ik minder hier .... dan moet ik jullie allemaal meer missen tenzij ge ook allemaal daar zit... :)

Je kan overal zitten, je moet alleen beetje tijd vrijmaken. :) Ik kom hier ook nog elke dag :p

We zijn nu bezig met forum aanpassingen, normaal vandaag klaar. (Hoop ik :)

Brock

Legacy Member
Ik ben zelf een enorm grote voorstander van nieuwe initiatieven maar euh... :)
dit lijkt mij gewoon een poging tot imitatie van dit forum ( buiten die configs dan, die een immitatie van xfire zijn :p )

Verder zie ik niet echt een aanvulling van jullie forum met dit en stel ik mij de vraag of dit wel bevorderlijk is voor deze community.
Het enige wat het voor deze community kan doen is volk weglokken en ik denk niet dat dit nu direct de bedoeling is van dit forum :)

Anyway, waar het op neer komt is dat het advertizing is voor een community waarvan ons doelpubliek samenloopt hetgeen ik spijtiggenoeg niet kan toelaten.

gl hf maar *lock*, sorry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan