Pietje Snot
Legacy Member
Hoi,
Ik en mchl hebben samen een forum opgericht (over ET).
De bedoeling van het forum is scripting, createn van nieuwe stuff voor ET, wat nieuws melden etc... (technische kant van ET)
Er is ook een speciale site gemaakt voor mensen die hun config willen delen met de rest. (Hoe je dat precies moet doen staat in de stickies op het forum zelf)
Een van mchl's eerste creaties staat op het forum in de stickies.
Ik weet het, het forum staat er nogal leegjes bij, maar jullie kunnen daar verandering in brengen! Breng zeker eens een bezoekje aan www.mchl-forum.tk.
Greetz,
Pietsnot
Ik en mchl hebben samen een forum opgericht (over ET).
De bedoeling van het forum is scripting, createn van nieuwe stuff voor ET, wat nieuws melden etc... (technische kant van ET)
Er is ook een speciale site gemaakt voor mensen die hun config willen delen met de rest. (Hoe je dat precies moet doen staat in de stickies op het forum zelf)
Een van mchl's eerste creaties staat op het forum in de stickies.
Ik weet het, het forum staat er nogal leegjes bij, maar jullie kunnen daar verandering in brengen! Breng zeker eens een bezoekje aan www.mchl-forum.tk.
Greetz,
Pietsnot

Drr had ik ook al een namechange voorgestelt mjah 