Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-[Freak]- zei:prolly had em toen hij poste al een stuk in zen voeten, zoals altijd als em 3 pintjes drinkt![]()
RuFfRyDeR zei:how he RS tis ni omda de scorp ni kan drinken dat de kleindere broer het ni beter kan doen he
en de neok is een gezond bazeke dus dieje kan wel iet verdragen![]()
pakt stuk of 22... den 23ste was teveel . wette nog freak en vieri

-=2H@RD2KiLL=- zei:hij kwam al vandaag vragen voor 2x2...
close deze thread maar ofzo want hij speelt nog.
ma ge speelt nogNeoK zei:like i said , alleen nog met LA MET VRIENDEN FFS

Dahmer zei:ma ge speelt nog![]()
ez-roller zei:

NeoK zei:like i said , alleen nog met LA MET VRIENDEN FFS

mor gij zit ook nie in LA he-=2H@RD2KiLL=- zei:maar gij zijt mijne vriend niet?![]()
-=2H@RD2KiLL=- zei:maar gij zijt mijne vriend niet?![]()
H4ns // zei:
should I say more ?