bombombom zei:
ring en amu @ *Goetsy (na realm down

)
a da zou heel vriendelijk zijn, ware het ni da ik gisteren da amu zelf gevonde
heb.
Maar kem wa zitte game mee mijne pala en ik denk da angelic trio (zoek dus nog de ring en armor) ni deftig meer zal zijn op lvl 39
alhoewel ik da in de toekomst nog kan gebruike voor nieuwe peetjes
want kga nog een 2e palake make denk ik.
ene mee smite/charge lukt da aardig?
aja zaterdagavond ± 19u zal ik online zijn dus als iemand zin heeft
om dan same nieuw peetje te make of voor de equip laat maar iet
weten.