Alper
Legacy Member
alle rpg elementen zijn weg, ( free roaming, gesprekken met ai, items verzamelen etc )
er zijn ongeveer 11 storyline's die ge moet afwerken.
ik heb er 3 van in 50 min afgewerkt lol...
als ge weet wa ge moet doen is de storyline niks speciaal.
animaties van de anime, ik skip rond de 75%, enkel de nostalgische en jiraija zijnne vond ik mooi.
gameplay hetzelfde, er zijn hier en daar wat extra substories, niets de moeite waard.
maar de online is wel veel beter en awesome.
zonder online is het spel de moeite niet.
ook nog tournaments en survival.
de spel is zijn geld nie waard, als ge nie van plan zijt online te spelen.
er zijn ongeveer 11 storyline's die ge moet afwerken.
ik heb er 3 van in 50 min afgewerkt lol...
als ge weet wa ge moet doen is de storyline niks speciaal.
animaties van de anime, ik skip rond de 75%, enkel de nostalgische en jiraija zijnne vond ik mooi.
gameplay hetzelfde, er zijn hier en daar wat extra substories, niets de moeite waard.
maar de online is wel veel beter en awesome.
zonder online is het spel de moeite niet.
ook nog tournaments en survival.
de spel is zijn geld nie waard, als ge nie van plan zijt online te spelen.

