pietje666
Legacy Member
Ben op zoek naar een oude arcade spel dat ik vroeger speelde.
Het stond op zo een cd met allemaal van die arcade spelletjes:
- je familie was gekidnapped en je moest die terugzien te krijgen
- het was een beat em up dat je met 2 kon spelen
- denk dat het karate achtige mannen waren en 1 in rood gekleed
- er was een level met straaljagers op de achtergrond
- de eindbaas was een soort van groen monster
- op het einde moest je je familie vrijkopen
meer info weet ik spijtig genoeg niet maar dat je op het einde heel je familie moest vrijkopen is mij altijd bijgebleven als je niet genoeg geld?? had dan moest je keuzes maken
misschien weet iemand de naam wel?
Het stond op zo een cd met allemaal van die arcade spelletjes:
- je familie was gekidnapped en je moest die terugzien te krijgen
- het was een beat em up dat je met 2 kon spelen
- denk dat het karate achtige mannen waren en 1 in rood gekleed
- er was een level met straaljagers op de achtergrond
- de eindbaas was een soort van groen monster
- op het einde moest je je familie vrijkopen
meer info weet ik spijtig genoeg niet maar dat je op het einde heel je familie moest vrijkopen is mij altijd bijgebleven als je niet genoeg geld?? had dan moest je keuzes maken

misschien weet iemand de naam wel?
