Archief - N scl O scnl en scl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bombombom

Legacy Member
needs:
tal amu
tal armor
ist
----um---- (niet meer nodig)
stormschield
baranar
areats(6% ll)
ravenfrost
tal mask:x:D


Offers nl:
enigma wire fleece
upped zaka
tal armor
etc...

en qwa offers op ladder zijn niet echt extreem vet (ewa mid runes en nog wa andere dinge)
voorbeelden:
ma skiller+21 life
stone crusher
shaft
----unique caddy---- (weg)
bow skiller
en nog van die dinge
(ge vraagt mor wa mss heb ik et (geen high runes))

bombombom

Legacy Member
bombombom zei:
Offers nl:
upped zaka
tal armor
etc...

en qwa offers op ladder zijn niet echt extreem vet (ewa mid runes en nog wa andere dinge)
voorbeelden:
ma skiller+21 life
stone crusher
shaft
unique caddy
bow skiller
en nog van die dinge

(ge vraagt mor wa je wilt mss heb ik et )
zowat alles buiten die enigma peinsek

XRH_RealWarrior

Legacy Member
bombombom zei:
needs:
tal amu
tal armor
ist
um
stormschield
baranar
areats(6% ll)
ravenfrost
tal mask:x:D


Offers nl:
enigma wire fleece
upped zaka
tal armor
etc...

en qwa offers op ladder zijn niet echt extreem vet (ewa mid runes en nog wa andere dinge)
voorbeelden:
ma skiller+21 life
stone crusher
shaft
unique caddy
bow skiller
en nog van die dinge
(ge vraagt mor wa mss heb ik et (geen high runes))
ik heb ladder istje
need enigma
(kan eventueel een klein addje doen)

willel

Legacy Member
ik heb ne 6% arreats, dunno wat die in 1.10 waart is, so u tell me (ladder stuff only ;))

bombombom

Legacy Member
willel zei:
ik heb ne 6% arreats, dunno wat die in 1.10 waart is, so u tell me (ladder stuff only ;))
niet erg veel moet ik bekenen
dus als je zegt wa chars je hebt en wa je er nog voor zoekt kannek mss es zien wak heb liggen

king_wlv

Legacy Member
kmoet dien upped zaka emme wa moetervoor?
anders latek u keer zien wak nog heb en dan ziede zelf mor :)

bombombom

Legacy Member
king_wlv zei:
kmoet dien upped zaka emme wa moetervoor?
anders latek u keer zien wak nog heb en dan ziede zelf mor :)
hebt ge iets van men needs?
anders late mor wa zien
*Goetsy

phatjah

Legacy Member
kem nu wel RD, maar alsk nog on geraak voor ik wegben, zal ik u ne free arreats geven in afwachtig tot ge nen betere vindt (en tal amu kan ik u ook wel efkes lenen)

bombombom

Legacy Member
phatjah zei:
kem nu wel RD, maar alsk nog on geraak voor ik wegben, zal ik u ne free arreats geven in afwachtig tot ge nen betere vindt (en tal amu kan ik u ook wel efkes lenen)
:love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan