Archief - N-gage Sega Megadrive (Genesis) emulator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Green

Legacy Member
weet er al iemand wanneer die nieuwe versie uitkomt liefst met geluid?

philz03

Legacy Member
wow..en dat ik dat nu pas ontdekt heb...de genesis emu dan toch...loopt zeer smooth....zalig om die oude games nog eens te kunnen spelen..."canon fodder, golden axe..."

Spacedreamer

Legacy Member
philz03 zei:
wow..en dat ik dat nu pas ontdekt heb...de genesis emu dan toch...loopt zeer smooth....zalig om die oude games nog eens te kunnen spelen..."canon fodder, golden axe..."

een schande:p

Spacedreamer

Legacy Member
EINDELIJK!!!! Er is een nieuwe versie uit met sound support :applause:

Changes in build 133,version 0.13

* DSA is back.
* Preliminary Sound support for games using the 68K processor.No Z80 emulation.
* In order for sound to work,you need to uninstall the previons version of PicoDrive an maybe delete the its .INI files.

http://www.evesnik.com.mk/SMD/picodrives60_133.sis

Rap is proberen :lol:
Greetz

Spacedreamer

Legacy Member
Hmm, enkel een paar spellekes hebben geluid en dan trekket op niks maar ze zijn al op goeie weg :)

count3rkill3r

Legacy Member
mja ik blijf die updates ni bijhouden ze ik doe alleen een update wanneer het geluid enz. tegoei werkt

maar wel tof da ge da hier blijft posten dus doe zo verder :niceone: :)

philz03

Legacy Member
bij Golden Axe III werkt het...maar met ge hebt er wel HEEL veel verbeelding voor nodig om van die gedistorte klanken iets te maken....

Grayfox

Legacy Member
lo, kgebruik die Picodrive voor op mn 7650, kwist ni da er al geluid was enzo! thx for the updates Spacedreamer! :)

@infje: op wa hebde gij da gespeeld en hoe hebde gij da opgenomen?

Pharia

Legacy Member
Waar kan ik die ROMS downen? Gezocht op google, ma alle links lijken well offline? :wtf:

InFerNo

Legacy Member
Grayfox zei:
lo, kgebruik die Picodrive voor op mn 7650, kwist ni da er al geluid was enzo! thx for the updates Spacedreamer! :)

@infje: op wa hebde gij da gespeeld en hoe hebde gij da opgenomen?

met Gens, een sega mega drive emulator op Windows
en opgenomen met Fraps, en dan door een XViD codec gehaald omda ik geen 200mb wou uploade :p

Spacedreamer

Legacy Member
black DeMoN zei:
Waar kan ik die ROMS downen? Gezocht op google, ma alle links lijken well offline? :wtf:

Die romsites zijn idd schaars aant worden... Er staat hier ergens een topic met sites die nog werken maar ik raad aan ze van Mirc te downloaden.Nu wetek ni ofdak de server en channel mag posten :unsure:

morbid-division

Legacy Member
Heeft iemand wat romsites waar ik die lijst kan downen?

(thread met romsites werkt helft van de tijd)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan