Archief - mx 510 lagt spel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nexN

Legacy Member
mousefix? zie men file list ast nie werkt use mousefix remover, of noforce stuff ok? cya

mudvAyne

Legacy Member
Instaleer die stomme drivers eens niet die er bij zitten ? :ironic:

slimfit

Legacy Member
Fraggie zei:
ik las es dat je adhv direct x ook die mouse lag kon verhelpen

start > uitvoeren: dxdiag > geluid > versnellingsniveau van hardwaregeluid: geen versnelling

ah want da advanced options doet gen hol, hopen da het da is :sad:

slimfit

Legacy Member
mudvAyne zei:
Instaleer die stomme drivers eens niet die er bij zitten ? :ironic:

maakt geen verschil ,btw zonder drivers is da 10x erger, volgende muis gaat trug een microsoft zijn, want logitech suckt, ook andere hardware zoals, sturen ook dikke brol

slimfit

Legacy Member
Fraggie zei:
ik las es dat je adhv direct x ook die mouse lag kon verhelpen

start > uitvoeren: dxdiag > geluid > versnellingsniveau van hardwaregeluid: geen versnelling
merci man da heeft dus geholpen merci :niceone: , na 5maanden mouselag eindelijk er vanaf :applause:

h4mx0r

Legacy Member
ik heb ook een 510 , die muislagg heb ik ook :evil: en ik ben het helemaal beu , want als ik men sens hoog zet dan is de lagg weg maar heb ik geen headshots meer :s

h4mx0r

Legacy Member
echt dank u gasten , ik heb geinstalleerd wat je zei en ik heb de mouseware verwijdert , IK OWN TERUG :p , alee ik shiet toch al wa meer :p

<<Ares>>

Legacy Member
sorry om hier ff op terug te komen maar als ik die versnelling afzet is mijn muislag wel weg maar dan komt mijn geluid te traag..
en dan is de aiming wat om zeep eigelijk omdat je je het knallen na de schoten hoort.. iemand hier een oplossing voor? :sad:

h4mx0r

Legacy Member
bij mij werkt alles nu zo perfect eh , ik speel op sens 3.3 en ik own meer

lotter.be

Legacy Member
Wat je gewoon moet doen bij die muis als je em net gekocht hebt is...
de draad insteken :niceone:
met die drivers had ik nix anders dan problemen en ik kon niet die 2 zijtoetsen gebruiken voor : vorige pagina en volgende pagina.
dus ten einde raad gewoon al die drivers eraf gesmeten en het werkte perfect! :applause:

vn^ment

Legacy Member
pc noobs :baard: ik install gewoon 1 enkele reg-file om mouseaccel af te zetten, en voor de rest geen last van mouselag, delayed sound, etc ...

HUSKE

Legacy Member
Gewoon niet installeren die drivers, werkt nog het beste.
Heb die muis a van toen ze uitkwam, nog nooit probs mee gehad
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan