rsvu
Legacy Member
mw3
--------------------------------------------------------------------------------
Nou daar gaat ie dan, {nu als het goed is bij de juiste afdeling), na opstarten MW3 multi begint het spel normaal en gaat daarna over in schokkerig en later super traag lopend spel, router gereset firewall uit/aan/ en nu in gaming modus, anyhow ik weet het inmiddels niet meer, dus daarom, wie weet wat het probleem kan zijn, heb het probleem trouwens op beide computers, van ene op andere dag.
--------------------------------------------------------------------------------
Nou daar gaat ie dan, {nu als het goed is bij de juiste afdeling), na opstarten MW3 multi begint het spel normaal en gaat daarna over in schokkerig en later super traag lopend spel, router gereset firewall uit/aan/ en nu in gaming modus, anyhow ik weet het inmiddels niet meer, dus daarom, wie weet wat het probleem kan zijn, heb het probleem trouwens op beide computers, van ene op andere dag.
