Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dripke zei:Zou ik het nog aanschaffen. Een Xbox. 150euro. Binnenkort Xbox2.
Maar hou wel rekening dat ik maar 200euro MAX weggeef.
Of bedoelt ge da zonder games?daar zitten toch al spellen bij?of nu nimeer mss?Ulukai5 zei:Komen nog zeer goede games uit op Xbox en daar moet ge het voor doen natuurlijk, Xbox 2 zou mss ni backwards compatible zijn en € 150 is nu ni veel ook he. Dus ik zou eerder ja zeggen.
Wel rekening houden dat een game gemakkelijk € 60 kost en als ge max € 200 wilt uitgeven gaat ge der ni veel hebben heOf bedoelt ge da zonder games?
In het fiscaal jaar 2005 van Microsoft stond nog niets van Xbox². Dus dat is zeker nog een 1.5 jaar van ons verwijdert. Nietemin kost die in het begin toch € 499.99Dripke zei:Zou ik het nog aanschaffen. Een Xbox. 150euro. Binnenkort Xbox2.
Maar hou wel rekening dat ik maar 200euro MAX weggeef.
zou er zeker nog ene halen, maar zou voor een pack gaan, die van 150e zijn meestal v1.6, mn maat heeft er gister zo een gehaald, dien koeler maakt redelijk wa lawaai, kan zijn da da toevallig ene is met ne slechte fan ofzo op, maar aangezien ze ook op die mobos verschillende (goedkopere) veranderingen hebben gemaakt, steekt daar imo ne goedkopere koeler of zo iet in, en een pack met 2 controllers en een game kost 195€, moet ge bij dien van 150€ nog een controller kopen zijt ge evenveel kwijt. en bij die ouder packs (rossa pack met pgr2 of top spin pack) hebt ge normaal nog een 1.4 zitten.Dripke zei:Zou ik het nog aanschaffen. Een Xbox. 150euro. Binnenkort Xbox2.
Maar hou wel rekening dat ik maar 200euro MAX weggeef.
Probeer hem 2de hands anders hier op het forum of ergens anders (game mania) te kopen. Nudat de prijs gezakt is, is de prijs van een 2de hands console ook gedaald!Cheshire Cat zei:'k Vraag me af of em tegen kerstmis nog zou verlagen in prijs. Zo ja haal ik em zeker in huis. Fable, Jade Empire, BC .. goeie games volgens mij.
Mja 150 euro is toch genoeg geld als ge geen inkomen hebt! (waar ik op 't moment toch wel wat problemen mee heb)
Greets
jij hebt precies ook nog niet veel meegemaakt....D@rK Sl@YeR zei:Ga hem gewoon kopen.
Is echt het beste wa mij is overkomen.
xbox zei:jij hebt precies ook nog niet veel meegemaakt....![]()
/Philippe\

Als mede-turnhouter moet jij toch weten wat ze in Geel stekencount3rkill3r zei:ge moet dieje jongen zen mening ni te serieus opvatten he![]()