Archief - MS Xbox aanschaffen.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dripke

Legacy Member
Zou ik het nog aanschaffen. Een Xbox. 150euro. Binnenkort Xbox2.
Maar hou wel rekening dat ik maar 200euro MAX weggeef.

cooly

Legacy Member
tis nog altijd u keuze,
maar als den xbox² uitkomt zal die wel stukken duurder zijn dan den eersten he,
dus als ge een redelijk betaalbare prijs dan wilt dan kunt ge daar toch nog een jaar op moete w8en alst nie meer is...
maar nu ebt ge idd al een xbox voor €150,meer moogt ge daar nu nimeer aan uitgeve ze,er zitten daar normaal wel spellen bij,da verschilt van winkel tot winkel,dus daarvoor moet ge eens kijke wa ge et beste vind.
groeten,
cooly

Ulukai5

Legacy Member
Dripke zei:
Zou ik het nog aanschaffen. Een Xbox. 150euro. Binnenkort Xbox2.
Maar hou wel rekening dat ik maar 200euro MAX weggeef.

Komen nog zeer goede games uit op Xbox en daar moet ge het voor doen natuurlijk, Xbox 2 zou mss ni backwards compatible zijn en € 150 is nu ni veel ook he. Dus ik zou eerder ja zeggen.

Wel rekening houden dat een game gemakkelijk € 60 kost en als ge max € 200 wilt uitgeven gaat ge der ni veel hebben he :p Of bedoelt ge da zonder games?

cooly

Legacy Member
Ulukai5 zei:
Komen nog zeer goede games uit op Xbox en daar moet ge het voor doen natuurlijk, Xbox 2 zou mss ni backwards compatible zijn en € 150 is nu ni veel ook he. Dus ik zou eerder ja zeggen.

Wel rekening houden dat een game gemakkelijk € 60 kost en als ge max € 200 wilt uitgeven gaat ge der ni veel hebben he :p Of bedoelt ge da zonder games?
daar zitten toch al spellen bij?of nu nimeer mss?

xbox

Legacy Member
Dripke zei:
Zou ik het nog aanschaffen. Een Xbox. 150euro. Binnenkort Xbox2.
Maar hou wel rekening dat ik maar 200euro MAX weggeef.
In het fiscaal jaar 2005 van Microsoft stond nog niets van Xbox². Dus dat is zeker nog een 1.5 jaar van ons verwijdert. Nietemin kost die in het begin toch € 499.99

mvg

Philippe

J!nX

Legacy Member
Dripke zei:
Zou ik het nog aanschaffen. Een Xbox. 150euro. Binnenkort Xbox2.
Maar hou wel rekening dat ik maar 200euro MAX weggeef.
zou er zeker nog ene halen, maar zou voor een pack gaan, die van 150e zijn meestal v1.6, mn maat heeft er gister zo een gehaald, dien koeler maakt redelijk wa lawaai, kan zijn da da toevallig ene is met ne slechte fan ofzo op, maar aangezien ze ook op die mobos verschillende (goedkopere) veranderingen hebben gemaakt, steekt daar imo ne goedkopere koeler of zo iet in, en een pack met 2 controllers en een game kost 195€, moet ge bij dien van 150€ nog een controller kopen zijt ge evenveel kwijt. en bij die ouder packs (rossa pack met pgr2 of top spin pack) hebt ge normaal nog een 1.4 zitten.

d.C.

Legacy Member
De Xbox begint nu pas z'n toppunt te bereiken, dus zeker kopen die handel! Met Fable, Halo 2, Jade Empire, KOTOR2, Splinter Cell 3, Forza Motorsport,... in aantocht moet je zeker niet twijfelen ;)

Vraeck

Legacy Member
Doen! je hebt massa's goeie exclusieve xbox games en er komen er elke maand nog meer. Xbox 2 laat nog wel een jaar of 2 op zich wachten hoor

Cheshire Cat

Legacy Member
'k Vraag me af of em tegen kerstmis nog zou verlagen in prijs. Zo ja haal ik em zeker in huis. Fable, Jade Empire, BC .. goeie games volgens mij.

Mja 150 euro is toch genoeg geld als ge geen inkomen hebt! (waar ik op 't moment toch wel wat problemen mee heb)


Greets

xbox

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
'k Vraag me af of em tegen kerstmis nog zou verlagen in prijs. Zo ja haal ik em zeker in huis. Fable, Jade Empire, BC .. goeie games volgens mij.

Mja 150 euro is toch genoeg geld als ge geen inkomen hebt! (waar ik op 't moment toch wel wat problemen mee heb)


Greets
Probeer hem 2de hands anders hier op het forum of ergens anders (game mania) te kopen. Nudat de prijs gezakt is, is de prijs van een 2de hands console ook gedaald!

Mvg

-Philippe-

TaucHeR

Legacy Member
ik ben mij dit weekend achter een x-box met ninja gaiden geweest (bundle) koste 169€ in de gamemania.

'k vind dit persoonlijk nie veel geld voor een console met controller en vet spel :)

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Ga hem gewoon kopen.
Is echt het beste wa mij is overkomen.

xbox

Legacy Member
count3rkill3r zei:
ge moet dieje jongen zen mening ni te serieus opvatten he :)
Als mede-turnhouter moet jij toch weten wat ze in Geel steken :scream: ;)

@ Dark slayer, sgrapke é :lol:

Philipp0

bogy

Legacy Member
xbox1 toen hij uitkwam: 479 euro
xbox1 nu: 150 euro

xbox2 als hij uitkomt: +450 euro
xbox2 na 2 jaar: 200 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan