Archief - Mr. Telenet Sport is...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
*Tromgeroffel*







Timmie!! Proficiat aan onze mod, em verdient het ook :)
Hierna de volledige stand (in excel gemaakt, denk nie da er fouten inzitten, don't spank me als der wel in zitten!)

1. Timmie 254
2. Ether 199
3. SIO 174

4. Perre 116
5. Pandarve 64
6. Nookie 62
7. Krosser 60
8. rpg_gamer 52
9. Boris.Barowski 51
Moonsje 51
11. The Black Adder 41
12. GioGo 28
13. Optimax 25
14. Interficio 16
15. Olivier.vdb 13
16. Re@V0r 12
17. Gertjanos 11
18. Tn-Sarah 9
Erycius 9
20. VDCNathan 7
21. Systech 6
Archeoloogske 6
Solid 6
24. Lacrima 5
25. Forza 4
26. Slalon 3
Lies 3
Stvw 3
Bloodseaker 3
B-Minus 3
31. Enjoy 2
Ganondorf 2
Ratz- 2
-mkz.lama- 2
sleejer 2
TRC 2
37. Getonjolly 1
Silent Thunder 1
Archangelus 1
Morris 1
ToasT 1
no_reason 1

Ether

Legacy Member
Kvraag da mij ook af :p

Wa dak ook nie snap: Krosser staat voor mij bij knapste hattricker? :wtf:


En waar sta ik bij grappigste hattricker? :p

Woops

Legacy Member
vriendjespolitiek, da zeg ik dat het is :p

grmbl of ik zou toch moeten toegeven dat er fijnere mansen zijn dan ik :p

systech

Legacy Member
Ik ben ontroerd dat ik er zelfs nog insta... :)

Maar vanaf nu zal ik terug wa meer opt forum zijn !!

perre

Legacy Member
Krosser zei:
gertjanos, Archeoloogske en enjoi^ underrated imo

alsge achter Tn-sarah eindigt is er inderdaad wel iets mis ja :D

*edit: en congratz timmie natuurlijk :)

Ether

Legacy Member
Wie achter Lies eindigt is imo pas volledig fout bezig :p

Gertjanos wordt idd wel wa ondergewaardeerd...


Mja, kdenk da top 4 wel logisch is, in de juiste volgorde ook

sleejer

Legacy Member
Ether zei:
Wie achter Lies eindigt is imo pas volledig fout bezig :p

Gertjanos wordt idd wel wa ondergewaardeerd...


Mja, kdenk da top 4 wel logisch is, in de juiste volgorde ook

damn, dan ben ek dus slecht bezig? :sad:

:unsure:

Pandarve

Legacy Member
Ik sta op de 5e plek. :woohoo:

Lang leve de knapste hattrickster-categorie! :D

sjoene

Legacy Member
lol, der is dus echt maar 1nen, maar dan ook 1nen van heel dees forum die daar nie tusse staat e:d:p

VDCNathan

Legacy Member
Hoi, kzit nog in de top 20 :D

anyhow, congratz @Timmie,
en de rest van de top 3 ;)

boutros

Legacy Member
:cry: :cry: :cry: Ik ben ENORM teleurgesteld, heb geen enkele stem gehad :cry: :cry: :cry:

Blijkbaar pas ik niet in de vriendjespolitiek :p

Krosser

Legacy Member
Ah ja just.. boutros.. ma pff der zijn er ier zoveel :p categorie voor volgende keer: meest ondergewaardeerd :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan