Archief - Mount: Winged Guardian kopen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

laloo

Legacy Member
hallo,
ik wil de mount : Winged Guardian kopen maar heb geen visa ofso..

dus als er iemand een visa heeft ofso en die wil kopen en stuuren als gift naar mij dan stort ik het op je rekening

het haat hier over zoon 20 euro :)

Shyheim

Legacy Member
ik zou daar mijn geld niet aan geven, en ik kan u alleen maar de hint geven dat zelf ook niet te doen :p

nuja, als het u gelukkig maakt, ik hou u natuurlijk niet tegen :)

KBE

Legacy Member
Oeveel kost die mount 20 euro ? Dat is al terug 2 maand wow spelen dat je zou verspillen enkel en alleen maar voor een mount dat je amper 2 maand zal gebruiken tot er een nieuwe opduikt. Zoals hier boven al gezegd, u geld niet aanhangen ! Nu het is u leven é en u geld :D Kijk anders eens op armory , daar kan je allerei mounts vinden. Zelf mounts dat je niet wist dat ze in de game zaten ! Maar moet toegeven het is wel coole mount ^.^

Jimmeh

Legacy Member
Winged guardian is weer een van die mounts voor noobs die het shiny vinden .. Je moet het zelf weten natuurlijk, ik vlieg liever op iets dat er cool uitziet en niet simpel te verkrijgen is.

Master S

Legacy Member
Speel PvP en haal die PvP mount, die is pas cool.

Diene winged guardian is voor noobs die teveel geld hebben en te lui zijn om coole mounts te verkrijgen door er moeite voor te doen ingame.

hellraiser

Legacy Member
Wel wel wel, al die wijsneuzen hier die andere mensen noobs noemen, de zogezegde hardcore spelers, ik heb die mount ook gekocht en zeer tevreden van. Ik ben aan het spelen om ALLE mounts in het spel te hebben, ook die die te koop zijn.
ook heb ik bijna alle pets die te verkrijgen zijn.
PVP interesseert me geen zier.
Laat ieder eens zijn goesting doen zonder iemand voor noob uit te maken.
het is die gast zijn geld en daar doet ie mee wat ie wilt.

Zenko

Legacy Member
Drakinus zei:
"It's okay to not like things, but don't be a dick about it"
-TB.

Hij was goed, maar ben (enkele maanden geleden) gestopt met zijn video's te volgen omdat ze op korte tijd van interessant naar zeer vervelend zijn gegaan. Hoe meer subscribers, hoe meer hij het schijnbaar nodig vindt alles af te kraken, zowel games als spelers die naar zijn mailbox schrijven. Van kritisch naar troll dus.

Net nog gekeken of er wat veranderd is, maar in zijn laatste video begint de plaat al op 0:42 te haperen op een huilbui die maar blijft aanslepen.

Die quote van u verliest ook al zijn waarde doordat TB zelf in zowat elke video aan zijn eigen quote zondigt.

zaj

Legacy Member
hellraiser zei:
Wel wel wel, al die wijsneuzen hier die andere mensen noobs noemen, de zogezegde hardcore spelers, ik heb die mount ook gekocht en zeer tevreden van. Ik ben aan het spelen om ALLE mounts in het spel te hebben, ook die die te koop zijn.
ook heb ik bijna alle pets die te verkrijgen zijn.
PVP interesseert me geen zier.
Laat ieder eens zijn goesting doen zonder iemand voor noob uit te maken.
het is die gast zijn geld en daar doet ie mee wat ie wilt.

als je niet pro bent gaje nooit alle mounts hebben want dan heb je geen pvp mounts:D

Jimmeh

Legacy Member
hellraiser zei:
Ik ben aan het spelen om ALLE mounts in het spel te hebben, ook die die te koop zijn.

hellraiser zei:
so what, het moet fun blijven voor mij. :p

Eerst in caps ALLE zetten om daarna te zeggen dat het leuk moet blijven. Alle mounts verzamelen is zeker niet tof maar wreed saai.

zarathustra

Legacy Member
Jimmeh zei:
Eerst in caps ALLE zetten om daarna te zeggen dat het leuk moet blijven. Alle mounts verzamelen is zeker niet tof maar wreed saai.

moet toch eens leren dat verschillende mensen verschillende dingen leuk vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan