Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
straatloper zei:I'm fucked.![]()
Rastomov zei:Check gwn je acc info, ik check die mails nooit.
Zijn professions al uitgebreid met nieuwe skills btw?
Smashy zei:Hoera, ook invite gekregen
Na het werk rushen tot 87 zodat ik ascendance wat kan uitproberen![]()

straatloper zei:Vandaag je invite gekregen?
Hier nog altijd niets maar ik heb wel gezien dat ze mijn 2de Cata PTR hebebn gedelete op mijn account.![]()
zarathustra zei:Moet topic eens checken op Customer support forums ik denk dat nephadne daar iets zei van vrijdag een 'reflagging' van alle accounts die affected waren

C1nder zei:Sommige wel, maar ik heb nog niks gevonden dat je ook echt kan maken. Van enchanting kon ik vanalles leren, maar van disenchants krijg ik enkel cata materials.
Van cooking waren er ook een stuk of 2 recipes denk ik. First aid had ook de recipes voor de nieuwe cloth.
Voor de rest heb ik enkel tailoring, jewelcrafting en inscription bekeken. Daar waren nog geen nieuwe dingen te leren.

Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
We’ve sent the remaining 400,000 Annual Pass beta invites last night, which concludes the entirety of those who have signed up for the offer thus far. Of course the Annual Pass offer is still available, providing those who sign up for a year of World of Warcraft with a special in-game mount, a beta invite for Mists of Pandaria, and a digital copy of Diablo III. From here on out we’ll be continuing to invite anyone else who signs up for the Annual Pass.
See you in Pandaria!
[edit] Due to the large number of invites sent there are some that bounced back for various reasons, and we'll be working to apply those invites over the next few days. If you haven't received your invite yet it's likely you're one of the few affected by such an issue, and rest assured we're working to get you into the beta as soon as possible. Thank you for your patience.
straatloper zei:Hier ook eindelijk mijn invite gekregen.![]()
harniq zei:Begrijp ik het goed wanneer Blizzard een ganse campaign gemaakt heeft van wat oorspronkelijk een 1 april grap was?

Amaryliss zei:Het is gewoon verschrikkelijk. Startzone is zo crowded dat het onmogelijk is om te spelen.