Archief - MoP BETA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoxM

Legacy Member
Check gwn je acc info, ik check die mails nooit.

Zijn professions al uitgebreid met nieuwe skills btw?

C1nder

Legacy Member
Rastomov zei:
Check gwn je acc info, ik check die mails nooit.

Zijn professions al uitgebreid met nieuwe skills btw?

Sommige wel, maar ik heb nog niks gevonden dat je ook echt kan maken. Van enchanting kon ik vanalles leren, maar van disenchants krijg ik enkel cata materials.
Van cooking waren er ook een stuk of 2 recipes denk ik. First aid had ook de recipes voor de nieuwe cloth.
Voor de rest heb ik enkel tailoring, jewelcrafting en inscription bekeken. Daar waren nog geen nieuwe dingen te leren.

Smashy

Legacy Member
Hoera, ook invite gekregen :D

Na het werk rushen tot 87 zodat ik ascendance wat kan uitproberen :D

Shotterke

Legacy Member
Smashy zei:
Hoera, ook invite gekregen :D

Na het werk rushen tot 87 zodat ik ascendance wat kan uitproberen :D

Vandaag je invite gekregen?

Hier nog altijd niets maar ik heb wel gezien dat ze mijn 2de Cata PTR hebebn gedelete op mijn account. :p

zarathustra

Legacy Member
straatloper zei:
Vandaag je invite gekregen?

Hier nog altijd niets maar ik heb wel gezien dat ze mijn 2de Cata PTR hebebn gedelete op mijn account. :p

Moet topic eens checken op Customer support forums ik denk dat nephadne daar iets zei van vrijdag een 'reflagging' van alle accounts die affected waren

CoxM

Legacy Member
C1nder zei:
Sommige wel, maar ik heb nog niks gevonden dat je ook echt kan maken. Van enchanting kon ik vanalles leren, maar van disenchants krijg ik enkel cata materials.
Van cooking waren er ook een stuk of 2 recipes denk ik. First aid had ook de recipes voor de nieuwe cloth.
Voor de rest heb ik enkel tailoring, jewelcrafting en inscription bekeken. Daar waren nog geen nieuwe dingen te leren.

Ah ok thanks.

Ik ben vooral benieuwd of Tailoring/engineering nieuwe mounts krijgen. Anders lvl ik die snel voor de huidige mounts in men collectie te hebben.

t511413

Legacy Member
well das lekker hebben ze eindelijk diene 2de ptr weg kunnen krijgen zit je bij de grp mensen die hun invite gebounced is :S

Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
We’ve sent the remaining 400,000 Annual Pass beta invites last night, which concludes the entirety of those who have signed up for the offer thus far. Of course the Annual Pass offer is still available, providing those who sign up for a year of World of Warcraft with a special in-game mount, a beta invite for Mists of Pandaria, and a digital copy of Diablo III. From here on out we’ll be continuing to invite anyone else who signs up for the Annual Pass.

See you in Pandaria!

[edit] Due to the large number of invites sent there are some that bounced back for various reasons, and we'll be working to apply those invites over the next few days. If you haven't received your invite yet it's likely you're one of the few affected by such an issue, and rest assured we're working to get you into the beta as soon as possible. Thank you for your patience.

OEK WEL NE VETTE LUCK

Amaryliss

Legacy Member
Het is gewoon verschrikkelijk. Startzone is zo crowded dat het onmogelijk is om te spelen.

harniq

Legacy Member
Begrijp ik het goed wanneer Blizzard een ganse campaign gemaakt heeft van wat oorspronkelijk een 1 april grap was?

zarathustra

Legacy Member
harniq zei:
Begrijp ik het goed wanneer Blizzard een ganse campaign gemaakt heeft van wat oorspronkelijk een 1 april grap was?

Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat het al 4 jaar de meest requested addition voor wow was op Blizzcon :p

syndrom

Legacy Member
Amaryliss zei:
Het is gewoon verschrikkelijk. Startzone is zo crowded dat het onmogelijk is om te spelen.

drm dat ik het alweer van men pc heb gesmeten, ik zie alles wel wanneer het launched

zarathustra

Legacy Member
Ik moet zeggen dat afgezien van een queue van 19 mensen ik het ongelofelijk stabiel vind. Alles in acht genomen is dat 1 server voor misschien 400k mensen. Ok die spelen niet allemaal ( tegelijk ) maar dan nog. Hun nieuwe servertech is toch redelijk robuust.

Nirri

Legacy Member
Kspeel al een jaar geen WoW meer krijg plots invite vo die beta. Dafuq.

Crosserke

Legacy Member
lol die premade queue, EU broken as usual voor elke beta / ptr en in de US one staan mn premades al op pending van donderdagochtend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan