Archief - Moms

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TatuObsessed

Legacy Member
u vraagt zich wsl af wtf hebben moms te maken met shooters
wel moms is mijn afkorting voor Massive Online Multiplayer Shooters
games zoals Battlefield en Joint Ops

wel ik heb altijd al gevonden dat deze games altijd dik tegenslagen
er word nooit echt gedramd op samenwerking, wat idioot is voor en game dat bedoeld is om samen te werken

wel nu heb ik zo'n idee hoe zo'n ding in zijn werking moet gaan

eerst en vooral zijn er enkel gespecialiseerde units, niemand kan vanalles tegelijkertijd doen

en ook niet iedereen mag met een heli kunnen vliegen, dit is bestemd voor de class piloten deze kunnen dan ook wel schieten, maar niet zo goed natuurlijk

verder zijn er de engineers
deze zouden met tanks en dergerlijke kunnen rondrijden en de bommen plaatsen ofzo

en dan heb je nog de medics, deze zouden enkel bedoeld moeten zijn voor mensen te reanimeren, ze hebben ook wel een pistool od vast maar zijn zeer oneffectief, ze zouden dus verplicht moeten zijn om bij een team te blijven hangen, anders zouden ze het niet lang overleven :p

dit zijn mijn ideën over hoe zo'n game eigenlijk zou moeten zijn, wie nog wat wil bijvoegen zeg maar gerust

[MJ]

Legacy Member
In een deftige clan gaat het er meestal zo aan toe, ieder heeft zijn welomschreven taak en dient bevelen op te volgen... op public servers, tja... veel rambo's he ;)
Ik speel zelf nogal veel FH (realism-mod van BF1942), daar zitten niet veel smacktards tussen omdat t al iets moeilijker is dan de gewone BF en dat is zàlige gameplay.
Teamwork, er wordt geluisterd naar elkaar, ge ziet daar zelden iemand op zijn eentje rondlopen, tenzij een sniper ofzo om artillerie te spotten...

«Vision»

Legacy Member
Probeert americas army es. Das een beeke realistischer. De medics (in aa combat live savers (soldaat die extra ehbo training heeft gedaan)) kunnen enkel het bloeden stopped zodat ge niet doodbloed (jup das mogelijk) en niet zo van tada ik tover hier 80 medkids tevoorschijn en uw wondes verdwijnen.
Er zijn maar 2 sniper in een heel team bestaande uit 4 squads (alpha, beta, charly, delta) ook heeft ieder squad maar een cls (combat live saver)

Dus daar moet ge een beetje samen werken anders word ge gewoon ingemaakt. Rambo's hebde bijna niet bij dat spel want als ge daar binnenrusht lek een zot zonder cover moet ge de rest van de ronde meekijken (meeste rondes duren 4-5 min tot max 7-10 min) => veel meer teamplay ook op publics.

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
BF en JO zijn in theorie geen MMOS (niet MOMS dus). Het is niet omdat er veel spelers op 1 server kunnen dat het daarom MMOS zijn.

Een Massive Multiplayer Online Shooter werkt met 1 (of meerdere) centrale servers waar iedereen op connecteert en speelt, meestal ingedeeld in verschillende speelvelden. Vergelijkbaar met MMORPG games.
Voorbeelden van echte MOMS zijn Planetside en WorldWar 2 Online.


Dit even terzijde ;)

sebastos

Legacy Member
zeg komaan
ik vind da massive ze :ironic:
180 man is toch ni weinig vind ik voor nen FPS ze

ik ben mestal piloot want da zen ik kweet ni oe goe in
ik kan in de moelijkste omstandigheden zeker 15 keer troepen droppen vooraleer ik neercrash (alleen wel te verstaan)

Teknoman

Legacy Member
Wolfenstein enemy territory is wel niet massive, maar ge zijt wel verplicht van samen te werken, als medic of als covert ops alleen gaat ge niet kunnen winnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan