Archief - Mohaa Fps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ruttennicky

Legacy Member
Srry voor de nubish question ma,
hoe moet ge uw FPS tonen in MOHAA, de 1.11 versie ?
Console command ?

Greetz
NIcKY

Father Goose

Legacy Member
fps 1 in console als ik mij niet vergis ( tis een tijdje geleden ;) )

EazY

Legacy Member
console openen by pressing '²'

Code:
fps 1
- fps aanzetten

Code:
fps 0
- fps afzetten

Code:
cl_greenfps 1
- fps letters in't groen

Malarkey

Legacy Member
fps limiet instellen:

com_maxfps 999 (bij install staat em op 99 op 100)

YamiKaraSuKa

Legacy Member
ff vraagje maar aangezien easy de commands toch kent...hoe kunde uw ping betere door snaps en rate hoger te zete?

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Door een nieuw 3D kaart te kopen ... :unsure:
Waarom daar nu allemaal in prutsen ;)

EazY

Legacy Member
[T-RAW]Freak zei:
Door een nieuw 3D kaart te kopen ... :unsure:
Waarom daar nu allemaal in prutsen ;)


yep ping zal echt beteren door een nieuwe 3D kaart, blijven gaan plz :ironic:

Manuuz

Legacy Member
EazY zei:
yep ping zal echt beteren door een nieuwe 3D kaart, blijven gaan plz :ironic:

Om je ping te verbeteren moet je je netwerkkaart oprollen, dan daalt je ping, liefst ook je 3d kaart omdraaien in je pc :doc:

EazY

Legacy Member
Manuuz zei:
Om je ping te verbeteren moet je je netwerkkaart oprollen, dan daalt je ping, liefst ook je 3d kaart omdraaien in je pc :doc:


ahzo :doc: strax eens proberen!!!!!!!!!!!11!!!one

Gohan

Legacy Member
hoe hoger snaps ligt, hoe hoger ping ligt, is natuurlijk wel minimaal... ik gebruikte vroeger in mohaa snaps 65 had ping van 40-50

[T-RAW]Freak

Legacy Member
rofl, sorry :D
had fps geleze :s
maar is idd cmd voor maar ken het ni vanbuite, zal is rond neuze :)

Destroyer

Legacy Member
snaps aanpassen was dacht ik illegaal volgens cb, ge kunt zo serveradvantage krijgen etc als ge uw ping verhoogd... :ironic:

Gohan

Legacy Member
Destroyer zei:
snaps aanpassen was dacht ik illegaal volgens cb, ge kunt zo serveradvantage krijgen etc als ge uw ping verhoogd... :ironic:

allé vooruit, n/o ofzo eh, kwil die regel van het almachtige cb wel es zien, eneuh ping van 40-50 met een rate van 25000 is dus degelijk normaal om geraakt te worden maakt het zoveel als niets uit, het is meer als je schiet dat het uitmaakt ....

YamiKaraSuKa

Legacy Member
Destroyer zei:
snaps aanpassen was dacht ik illegaal volgens cb, ge kunt zo serveradvantage krijgen etc als ge uw ping verhoogd... :ironic:

is idd gebeurt met zero -system ? maar dat is al sje snaps LAGER dan 20 zet gaat je ping slechter hoger maakt je ping beter ....

thnx tricky maar moest command wete :P gewoon rate type ofzo want da werkt niet bij mij ze :<

Destroyer

Legacy Member
YamiKaraSuKa zei:
is idd gebeurt met zero -system ? maar dat is al sje snaps LAGER dan 20 zet gaat je ping slechter hoger maakt je ping beter ....

thnx tricky maar moest command wete :P gewoon rate type ofzo want da werkt niet bij mij ze :<
1) idd,...
2) da bewijst dus da het geen verschil maakte, die rate:p, oke als em te laag sta wel, ma standaard sta die toch al hoog genoeg, zeker als ge bij MP opties uw connectie op xdsl/cable/lan zet

[$]tijn^

Legacy Member
Speel al tijdje met deze settings, deze settings zijn normaal xDSL settings:

seta cl_maxpackets "60"
seta cl_timeout "30"
seta cl_connect_timeout "20"
seta rate "25000"
seta snaps 20
com_maxfps 0

Dan kun je nog je performance in mohaa laten stijgen door je displayrefreshrate in te stellen naar je scherm, btw zet deze van je scherm eerst zo hoog mogelijk

seta r_displayrefresh "x"

Tr!ckY*

Legacy Member
[$]tijn^ zei:
Dan kun je nog je performance in mohaa laten stijgen door je displayrefreshrate in te stellen naar je scherm, btw zet deze van je scherm eerst zo hoog mogelijk

niet zo hoog mogelijk ...

eerder stukje hoger dan het midden ... maar niet maximaal :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan