Eerst en vooral zijn er meerdere fora met elk hun eigen MW3 topic waar je je vraag kan stellen naargelang op welk platform/console je het spel wil kopen...
Om even je vraag te beantwoorden: De singleplayer is zoals quasi elke CoD: vrij tot zeer rechtlijnig, het is daarom zeker en vast niet slecht! Zelf heb ik hem nog niet uitgespeeld, maar wat ik ervan gespeeld heb vond ik zeker en vast te pruimen!
Qua multiplayer: een enorme verbetering tegenover MW2! Ben nog maar weinig boosters tegengekomen (1tje maar denk ik zelfs), geen One Man Army + Danger Close noobjes meer. Ook zijn er een aantal nieuwe gamemodes geintroduceerd (Kill Confirmed en recentelijk Drop Zone).
Spec Ops keert ook weer terug, best amusant met een vriend, maar niet te vergelijken met de imho steengoede zombies van Black Ops, ook enorm jammer dat je de Spec Ops enkel alleen of met 2 kan spelen.
Uiteraard is niet alles zonneschijn... Grafisch is het gewoon een beetje opgepoetst tegenover MW2, de respawns in multiplayer zijn soms te belachelijk voor woorden (al meermaals voorgehad dat ik doodgeschoten word, vlak achter mijn killer spawn, hem doodschiet zodat hij vervolgens in mijn kont kan spawnen...). De maps voelen in het begin vrij raar aan en qua mapdesign zitten er een 2 tal compleet debiele maps tussen (voor mij dan toch

Downturn & Fallen)
Hangt er beetje vanaf wat je zoekt, als je een fan van de CoD reeks bent en de multiplayer (daar draait het toch om, niet?

) is het imho zijn geld waard.
Maak echter niet de "vergissing" om het spel te vergelijken met Black Ops, want dit is geen opvolger van Black Ops (al is de vergelijking imho ergens wel terecht...)