Archief - modern warfare 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

x-ownager

Legacy Member
ik ben al lang van plan om modern warfare 3 te kopen maar een paar van men vrienden zeggen dat het saai begint te worden en dat het toch niet zo goed is
kunne jullie is zegge wat je er van vind.:p

picasso123

Legacy Member
Ik heb het bij een vriend al gespeeld en vind het niet de moeite als je mw2 al hebt gespeeld. Misschien voor de singleplayer. Maar hoort deze thread eigenlijk niet thuis in de shooter forums? :unsure:

HighWire

Legacy Member
Eerst en vooral zijn er meerdere fora met elk hun eigen MW3 topic waar je je vraag kan stellen naargelang op welk platform/console je het spel wil kopen...

Om even je vraag te beantwoorden: De singleplayer is zoals quasi elke CoD: vrij tot zeer rechtlijnig, het is daarom zeker en vast niet slecht! Zelf heb ik hem nog niet uitgespeeld, maar wat ik ervan gespeeld heb vond ik zeker en vast te pruimen!

Qua multiplayer: een enorme verbetering tegenover MW2! Ben nog maar weinig boosters tegengekomen (1tje maar denk ik zelfs), geen One Man Army + Danger Close noobjes meer. Ook zijn er een aantal nieuwe gamemodes geintroduceerd (Kill Confirmed en recentelijk Drop Zone).

Spec Ops keert ook weer terug, best amusant met een vriend, maar niet te vergelijken met de imho steengoede zombies van Black Ops, ook enorm jammer dat je de Spec Ops enkel alleen of met 2 kan spelen.

Uiteraard is niet alles zonneschijn... Grafisch is het gewoon een beetje opgepoetst tegenover MW2, de respawns in multiplayer zijn soms te belachelijk voor woorden (al meermaals voorgehad dat ik doodgeschoten word, vlak achter mijn killer spawn, hem doodschiet zodat hij vervolgens in mijn kont kan spawnen...). De maps voelen in het begin vrij raar aan en qua mapdesign zitten er een 2 tal compleet debiele maps tussen (voor mij dan toch :p Downturn & Fallen)

Hangt er beetje vanaf wat je zoekt, als je een fan van de CoD reeks bent en de multiplayer (daar draait het toch om, niet? :p) is het imho zijn geld waard.

Maak echter niet de "vergissing" om het spel te vergelijken met Black Ops, want dit is geen opvolger van Black Ops (al is de vergelijking imho ergens wel terecht...)

Link_006_

Legacy Member
Als je er een console voor hebt, zou ik hem zeker niet op PC kopen. (heb het spel zelf wel enkel op PC). Ik kan niet juist zeggen wat het is, maar ik vind dat er iets niet klopt aan het spel. Sommigen noemen het laggcompensatie; idk of dat het is. Bij BO en eigenlijk alle vorige cod's had ik bij de meeste deaths van: "aah die kon ik hebben", in 1v1 gevechten met zicht naar elkaar bedoel ik wel. Bij deze cod zie je iemand en ben je na nog geen (halve) seconde dood. Ik DENK dat dit op console beter is, idk of iemand 2 keer deze cod gekocht heeft.
Maar laat u zeker niet afschrikken, het spel heeft een zeer goede SP, leuke co-op en actievolle, fast-paced MP.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan