VenomGameworld
Legacy Member
Hallo,
ik heb onlangs een paar models gedownload van een warcraft III fansite maar ik weet niet hoe ik ze moet importeren. Ik heb al veel gezocht, maar alle resultaten die ik vond waren bedoeld voor The Frozen Throne, maar ik heb enkel de Reign of Chaos. Ook heb ik al wat geprobeerd met programmaatjes zoals WinMPQ maar zonder succes. Weet iemand hoe ik die models in RoC kan importeren en ze gebruiken in de World Editor?
bij voorbaat bedankt
greetz,
Venom
ik heb onlangs een paar models gedownload van een warcraft III fansite maar ik weet niet hoe ik ze moet importeren. Ik heb al veel gezocht, maar alle resultaten die ik vond waren bedoeld voor The Frozen Throne, maar ik heb enkel de Reign of Chaos. Ook heb ik al wat geprobeerd met programmaatjes zoals WinMPQ maar zonder succes. Weet iemand hoe ik die models in RoC kan importeren en ze gebruiken in de World Editor?
bij voorbaat bedankt
greetz,
Venom