blacklisted
Legacy Member
hi
mss wel een noob vraag, en moest ik kunnen zoeken zou ik hem hier ook niet stellen (stomme 4 lettters minimum search), maar hoe installeer ik een mod?
kheb hier een mod gedownload en kmoet -direct-txt toevoegen aan het diablo icoontje
ik heb lord of destruction expansion staan eh. maar als ik nu die mod wil toevoegen en ik verander in de eigenschappen van diablo II.exe, de naam in
Diablo II -direct-txt, vraagt hij mij om de lord of destruction cd in te steken. kan iemand helpen aub?
mss wel een noob vraag, en moest ik kunnen zoeken zou ik hem hier ook niet stellen (stomme 4 lettters minimum search), maar hoe installeer ik een mod?
kheb hier een mod gedownload en kmoet -direct-txt toevoegen aan het diablo icoontje

ik heb lord of destruction expansion staan eh. maar als ik nu die mod wil toevoegen en ik verander in de eigenschappen van diablo II.exe, de naam in
Diablo II -direct-txt, vraagt hij mij om de lord of destruction cd in te steken. kan iemand helpen aub?
