Archief - Mini enquête voor gamers [9 vragen]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rigest

Legacy Member
Beste mede gamers,

ik ben bezig met een onderzoek naar gamers en gamedevelopers. Ik hoop dat jullie een halve minuut (slechts 9 vragen) willen vrijmaken om even een enquête in te vullen. Ik zou het heel erg waarderen en je zou mij er heel erg mee helpen!

Edit: *link weggehaald*, heb genoeg data, zie hieronder voor de resultaten.

Alvast bedankt voor de moeite :) !

------------------------------------------------------------------------------

Onder het mom van beter laat dan nooit wilde ik toch nog even de resultaten met jullie delen. Het onderzoek is door meer dan 300 gamers ingevuld, dus allen bedankt daarvoor!

0,6% van de gamers vindt dat gamedevelopers genoeg luisteren naar gamers, 16% is tevreden en ongeveer 50% van de gamers geven aan dat developers te weinig luisteren naar gamers. Op de vraag of gamers suggesties voor games bedenken antwoord 9,7% nooit, 18% weinig, 25% regelmatig, 31% vaak en 15% altijd. Ten slotte werd er gevraagd: Stel dat er een mogelijkheid is om goed te communiceren met developers zou je hier dan actief in deelnemen?Hierop gaf 28% aan erg actief te willen deelnemen, 32% wilde ook deelnemen, 19% was neutraal, 15% had weinig interesse en 5% had totaal geen interesse.

Naar aanleiding van dit onderzoek ben ik zelf begonnen om een website te bouwen. Het doel is om gamers en developers op één platform samen te brengen waar gamers hun suggesties kunnen plaatsen. Deze suggesties zullen vervolgens gerangschikt worden via een like/dislike systeem.

Mochten jullie nog meer willen weten over dit project of updates willen krijgen laat het dan vooral weten. Jullie reacties zijn in ieder geval niet voor niks geweest !

gStar

Legacy Member
Zal morgen eens invullen. Gaat nu
Niet omdat ik met iphone online ben en word niet ondersteund blijkbaar..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan