Paar puntjes (en ik heb letterlijk maar 10 seconden gekeken ofzo):
- De zoveelste MineCraft video, op zich niet erg, maar zorg dat je dan een intressant onderwerp hebt waar je je filmpjes om wilt centreren. Als je dit niet doet verdwijnt het videoke gewoon tussen de miljoenen anderen.
- Bandicam watermark! Als hij er zichzelf serieus mee bezig wil houden, geef hem dan de raad om de licentie te kopen, of voor fraps aan te schaffen!
- 480p! tegenwoordig is zowat elk filmpje te zien in 720p (of toch op zen minst ervoor zorgen dat je geen zwarte banden rondom je filmpje hebt, lijkt mij erop dat hij in een of andere rare resolutie gefilmd heeft.)
- Geen achtergrond geluid? Dit kan wederom aan de opname software liggen, weet niet of bandicam zowel gamesound als external sound kan opnemen. Reden dat ik dit vermeld is dat het tijdens de stille momenten echt ENORM saai is om te kijken, een achtergrond geluidje (al is het maar de muziek van MC zelf) op een laag volume helpt dit te doorbreken.
- Geplop van de micro, elke keer hij de letter P en dergelijke uitspreekt plopt zijn micro, ENORM irritant bij commentaries, nogmaals: als hij zichzelf er serieus mee bezig wilt houden, zeg hem dan een deftige micro te kopen en een pop filter. Vermeld ook even tegen hem om mompelen te vermijden, duidelijk spreken.
- Frame rate van MC zelf! Als zijn PC moeilijkheden heeft met te filmen en MC te spelen, dat hij zijn graphic settings van MC dan naar beneden haalt. (Dit kan ook aan zijn opname software liggen.)
- Mix & match van engels en nederlands (ik ben hier zelf ook schuldig aan ze

) Op zich niet zo erg, maar zorg er dan voor dat je de andere taal voldoende beheerst qua uitspraak.
- Zoals eerder vemeld in dit topic is er geen echte reden om naar de filmpjes te kijken, hij doet niks speciaals, zit geen verhaal in, geen informatieve dingen (in de zin van tutorials ofzo). Hij klinkt geforceerd op sommige momenten, grappig proberen te zijn terwijl er eigenlijk niets is om mee te lachen komt enorm dom over. Zeg is dat hij zichzelf ontspant, soms klinkt hij alsof er iemand achter hem staat met een gigantische knuppel.
Just my 2 cents
