killer2629
Legacy Member
Hey ik heb een klein vraagje we hebben een server aangekocht via Günstige Prepaid Gameserver | nitrado.net
maar we als we een netherportal maken dan kunnen we niet naar de netherworld er gebeurt dan helemaal niets. We blijven gewoon in het portaal staan.
Heeft er iemand enig idee hoe we dit moeten oplossen ?
maar we als we een netherportal maken dan kunnen we niet naar de netherworld er gebeurt dan helemaal niets. We blijven gewoon in het portaal staan.
Heeft er iemand enig idee hoe we dit moeten oplossen ?