Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pardons zei:oh leuk![]()
euhmm je ziet men avatar he in plaats van die athlon FX---->3200+ flashend indien mogelijkthx
nogatsira zei:
, thx 
blindboy zei:Als ek zo al die chikke avatartjes zie wil ek er ook wel eentje aub
Als ge kunt 1tje van cs of wc.
Of als ge ze alletwee kunt makenthx in ieder geval
Mja kzou er graag eentje hebben van wc.nogatsira zei:lees eerst is den thread, dan wete misschien da ge iets meer info moet geve als 'kunt ge 1tje van cs of wc'
.DekadeZ zei:maak zelf ne avatar -.- meer voldoening dan een ander zen tijd te verprutsen![]()
waffelaar zei:gij et wel ne snelle broer wi

Ik wacht er nog op eentjePardons zei:lukt het?
ad:

is hij nog niet klaar ???ONE_greg zei:zoude voor mij er ook ene willen maken
zet er de naam Falcon op en dan een falcon achtig fuguurtje hé![]()