The Patriot
Legacy Member
Hier kort wat er gebeurde...
op een dag besloot ik te formateren ... en ik had al mijn files van osp en die dingen op een cdtje gezet... ik instaleer sof 2 en ik zet mijn osp files enzo trg, nu ik start sof .. en et crasht na 1 minuutje spelen... alles is gefreezt en niets werkt nog, dus compu heropstarten, ik nog eens server weer zo een crash ... vervolgend weer een server en dan werkt het, de volgende dag krijg ik weer op bepaalde server een crash en heel uitzonderlijk op sommige servers geen crash, iemand zoiets gelijkaardig meegemaakt ?? plz i need help
op een dag besloot ik te formateren ... en ik had al mijn files van osp en die dingen op een cdtje gezet... ik instaleer sof 2 en ik zet mijn osp files enzo trg, nu ik start sof .. en et crasht na 1 minuutje spelen... alles is gefreezt en niets werkt nog, dus compu heropstarten, ik nog eens server weer zo een crash ... vervolgend weer een server en dan werkt het, de volgende dag krijg ik weer op bepaalde server een crash en heel uitzonderlijk op sommige servers geen crash, iemand zoiets gelijkaardig meegemaakt ?? plz i need help



