Archief - Mijn sof crasht op sommige servers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Patriot

Legacy Member
Hier kort wat er gebeurde...

op een dag besloot ik te formateren ... en ik had al mijn files van osp en die dingen op een cdtje gezet... ik instaleer sof 2 en ik zet mijn osp files enzo trg, nu ik start sof .. en et crasht na 1 minuutje spelen... alles is gefreezt en niets werkt nog, dus compu heropstarten, ik nog eens server weer zo een crash ... vervolgend weer een server en dan werkt het, de volgende dag krijg ik weer op bepaalde server een crash en heel uitzonderlijk op sommige servers geen crash, iemand zoiets gelijkaardig meegemaakt ?? plz i need help

sneax

Legacy Member
installeer gewoon alles opnieuw (ook osp dus, niet gewoon knippen en plakken van back up cd) mss ligt het daar aan

dus: alles uninstallen en dan alles opnieuw installen (sof2 van de cd's de rest opnieuw downloaden) - zeker ook gold patch installen eh, niet vergeten (tenzij ge gold versie gekocht hebt)

The Patriot

Legacy Member
hmmm, zal ik eens doen, maar waar vind ik dan al mijn osp dingen en RoCmod bv want ik heb er echt veel en kben bang dak weer vele uurtjes gaa moeten downloaden :(

The Patriot

Legacy Member
fuck it het eeft nog steeds niet geholpen, kwas aan't spelen aan alles ging goed en de mpa was ten einde, server changed kben nog geen 20 seconden op die map en baf, weer nen crash ... HELP¨ :help:

Jason

Legacy Member
The Patriot zei:
fuck it het eeft nog steeds niet geholpen, kwas aan't spelen aan alles ging goed en de mpa was ten einde, server changed kben nog geen 20 seconden op die map en baf, weer nen crash ... HELP¨ :help:


hebde al uw drivers geupdate? da is het waarschijnlijkste vind ik...

- Gfx drivers
- Sound drivers mag ook wel, indien mogelijk :)


hoplelijk werkt het...

sneax

Legacy Member
laatste versies van al diene brol (rocmod etc...) moede downloaden op soffiles.com das het makkelijkste

ook: hebde punkbuster al geupdate? (pbweb.exe draaien -> zoek op punkbuster.com), daar ook nekeer de faq enzo lezen

The Patriot

Legacy Member
hmmz een handige tip, ondertussen gevonden, deels ook thx aan superfly was ietske met mijn graka driver .... dus onthoud dit voor als er nog mensen zijn die ooit zo een probleem hebben ...

Ins

Legacy Member
je hebt prolly een nvidia dan,
weet nog dat de laatste drivers van toen crashten als pb draaide :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan