Archief - Micro van webcam ook goed voor CS?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BunkaaH

Legacy Member
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=4,CONTENTID=7172

deze webcam ga ik kope, ma ik vroeg me af of die ingebouwde micro ook goe is voor te cs'e? want ja ik wil ook een usb koptelefoon kopen zonder micro dan, ma ja ik wil toch tijdens wars nog altij een micro kunnen hebbe

heeft iemand die webcam al en eeft da al gprobeerd of wilt die da is doen?

of kent er iemand ier iets van van die kwaliteit etc..

of kent er gewoon iemand Heel goede usb headsets? want die van mij zijn altijd meteen naar de zak

thooW!

Legacy Member
Bij mijn webcam en ook bij die van mijn vriend (die trouwens een andere heeft) valt het geluid slecht tegen ! Er zit echo bij,kweetnie precies,zo ne walm van geluiden ofzo + ge hoort alles en de kwaliteit is ook niet al te best!
Koop u dus een micro erbij :)

BunkaaH

Legacy Member
as ge dan die cam ebt + headset ebde dan zo geen echo van da ge 2 keer opneemt via cam en headset dan

thooW!

Legacy Member
als ge da gebruikt via ventrilo moede sound input kiezen kiese alleen uw mic dan werkt alleen uw mic

Tru$t

Legacy Member
das brol zo micro met web came maat van mij heeft da is gebruikt en ik kwam zot met die echo dus nie proberen :ironic: :bow:

zero1138

Legacy Member
ik heb da vroeger is gebruikt toen mijn micro kapot was en da werkte perfect nooit iemand over hore klage :)

Anoniem17

Legacy Member
BunkaaH zei:
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=4,CONTENTID=7172

deze webcam ga ik kope, ma ik vroeg me af of die ingebouwde micro ook goe is voor te cs'e? want ja ik wil ook een usb koptelefoon kopen zonder micro dan, ma ja ik wil toch tijdens wars nog altij een micro kunnen hebbe

heeft iemand die webcam al en eeft da al gprobeerd of wilt die da is doen?

of kent er iemand ier iets van van die kwaliteit etc..

of kent er gewoon iemand Heel goede usb headsets? want die van mij zijn altijd meteen naar de zak

ik heb die webcam die jij wilt hebben
en ik moet zeggen ij marcheert goe zene
echt waar voorzen geld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan