Archief - meteorb >< orb/CL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oya

Legacy Member
vraag is duidelijk, meteorb of orb/cl

zou sorc zijn voor te mfen, en om te boosten

gear zal prolly tals set zijn
:help:

Chickenlal

Legacy Member
hebde al tals set ofzo? :wtf:

Mijn tals sorcje op hcl doet het zeer goed, kan hell boosten (juist merc moet nog beter om cold imunes te killen)

Frozen orb max
synergie max
Eneergy shield max
Telekinesis max

Zorgen voor een mana pool van 1000+ mana
str niet veel
dex nix
vit al de rest (mijn sorc heeft 1200 mana en nogg 900 life wat genoeg is)

Waarom zoe goed?
U energyshield maakt dat 87-88% naar mana gaat, op tals belt staat 37% damage goes to mana, dus eigenlijk gaat er 100% naar mana...

Doorda ge telekinesis gemaxt hebt, gaat er geen life af voor al u mana op is, dus is het belangrijk mana potions mee te hebben ook =)

(pas op voor manaburn :p )

XRH_RealWarrior

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
hebde al tals set ofzo? :wtf:

Mijn tals sorcje op hcl doet het zeer goed, kan hell boosten (juist merc moet nog beter om cold imunes te killen)

Frozen orb max
synergie max
Eneergy shield max
Telekinesis max

Zorgen voor een mana pool van 1000+ mana
str niet veel
dex nix
vit al de rest (mijn sorc heeft 1200 mana en nogg 900 life wat genoeg is)

Waarom zoe goed?
U energyshield maakt dat 87-88% naar mana gaat, op tals belt staat 37% damage goes to mana, dus eigenlijk gaat er 100% naar mana...

Doorda ge telekinesis gemaxt hebt, gaat er geen life af voor al u mana op is, dus is het belangrijk mana potions mee te hebben ook =)

(pas op voor manaburn :p )
ik vrees da ge het concept damage goes to mana ni doorhebt...

dien damage is een extra bonus boven op de dam
voorbeeld:
ge krijgt 100 dam tegen u kloten
100 van u life weg (ge hebt geen dr :p)
+37 in u mana pool (37%)

bij 200 komt er dan het dubbele bij e :p

dus dan gaat er gewoon minder mana/hit af...

Draego

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
ik vrees da ge het concept damage goes to mana ni doorhebt...

dien damage is een extra bonus boven op de dam
voorbeeld:
ge krijgt 100 dam tegen u kloten
100 van u life weg (ge hebt geen dr :p)
+37 in u mana pool (37%)

bij 200 komt er dan het dubbele bij e :p

dus dan gaat er gewoon minder mana/hit af...

Is het nie eerder zo: ge krijgt klap van 100 dmg en ge hebt 37% dmg goes to mana, dat er dan 37 dmg van je mana afgetrokken wordt, en de rest van je life, 63 dus in dit geval? En dus dat als je 100% dmg goes to mana hebt, dat alle dmg naar manaloss geconvert wordt? Telekenisis zorgt dan toch gewoon voor dat je minder mana verliest bij evenveel dmg vb:
Lvl 1 ene shield en telekenisis, ge krijgt dmg van 1 en ge verliest 2 mana, en bij meer punten in tele. krijgt je 1 dmg klap en verlies je ook maar 1 mana punt? Bah tis verwarrend :p ma is nu zo jusit of zittk helemaal verkeerd? :x

Want Warrior, zoals jij het zegt, zou je dus meer dmg krijgen als je een klap krijgt? Dan is da toch een totaal nutteloze skills? Dan verliesde evenveel life, maar ook nog es mana erbovenop? :confused: :x

Chickenlal

Legacy Member
maakt ni uit,
ik weet enkel dam en sorc aars kickt, ze verliest geen life voor mana op is dusja, dat was wat ik wou bekomen

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Draego zei:
Is het nie eerder zo: ge krijgt klap van 100 dmg en ge hebt 37% dmg goes to mana, dat er dan 37 dmg van je mana afgetrokken wordt, en de rest van je life, 63 dus in dit geval? En dus dat als je 100% dmg goes to mana hebt, dat alle dmg naar manaloss geconvert wordt? Telekenisis zorgt dan toch gewoon voor dat je minder mana verliest bij evenveel dmg vb:
Lvl 1 ene shield en telekenisis, ge krijgt dmg van 1 en ge verliest 2 mana, en bij meer punten in tele. krijgt je 1 dmg klap en verlies je ook maar 1 mana punt? Bah tis verwarrend :p ma is nu zo jusit of zittk helemaal verkeerd? :x

Want Warrior, zoals jij het zegt, zou je dus meer dmg krijgen als je een klap krijgt? Dan is da toch een totaal nutteloze skills? Dan verliesde evenveel life, maar ook nog es mana erbovenop? :confused: :x
gij hebt het over nrg shield slumme :p
ik heb het over dam to mana (= tal belt, jwlkes, nightsmoke, ...)
skill = hit = stuk mana weg
items = hit, volle life weg + % BIJ u mana
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan