Is het nie eerder zo: ge krijgt klap van 100 dmg en ge hebt 37% dmg goes to mana, dat er dan 37 dmg van je mana afgetrokken wordt, en de rest van je life, 63 dus in dit geval? En dus dat als je 100% dmg goes to mana hebt, dat alle dmg naar manaloss geconvert wordt? Telekenisis zorgt dan toch gewoon voor dat je minder mana verliest bij evenveel dmg vb:
Lvl 1 ene shield en telekenisis, ge krijgt dmg van 1 en ge verliest 2 mana, en bij meer punten in tele. krijgt je 1 dmg klap en verlies je ook maar 1 mana punt? Bah tis verwarrend

ma is nu zo jusit of zittk helemaal verkeerd?
Want Warrior, zoals jij het zegt, zou je dus meer dmg krijgen als je een klap krijgt? Dan is da toch een totaal nutteloze skills? Dan verliesde evenveel life, maar ook nog es mana erbovenop?