Archief - Mensen verwarren games met realiteit.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tr1ploid

Legacy Member
Als ik teveel Minecraft speel begin ik automatisch overal blokken te zien. Maar da's niet echt verwarren met realiteit, eerder onbewust denken: hoe zou ik dit gebouw/structuur bouwen moest ik enkel blokken van 1m³ hebben. :p

SHIGSY

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Maar da's niet echt verwarren met realiteit, eerder onbewust denken

Het is dat "link leggen" waar ik enorm veel last van heb. Maar ja, is dat dan onbewust want ik zou het persoonlijk niet anders meer willen... Zoals eerder gepost, dat zorgt voor een hoop interne glimlachjes die bepaalde dagdagelijksheden al wat aangenamer maken.

The Monopoly Guy

Legacy Member
ik ben 12 en na een dag gta wordt ik heel agressief tegen vreemden

Spikyjos

Legacy Member
Renegade interrupts als ik me iemand babbel dichtbij een venster deed ik al voor mass effect.

Delirium

Legacy Member
Toen ik van't weekend bij ne verhuis ne camionette aan't leeghalen was , begon ik 't muziekske van Tetris te zingen :unsure:

Thin Liz

Legacy Member
Delirium zei:
Toen ik van't weekend bij ne verhuis ne camionette aan't leeghalen was , begon ik 't muziekske van Tetris te zingen :unsure:

Verslaafd tot op het bot :naughty:

Alleen spijtig dat de dozen dan niet verdwijnen als je een lijn hebt. (alhoewel :unsure: )

Thin Liz

Legacy Member
KiPpIe zei:
Sinds ik Deus Ex heb gespeeld zit ik constant tegen muren te plakken in de hoop dat mensen mij niet meer kunnen zien.

Ken dat. Ik ben al 20 jaar op zoek naar geheime kamers in m'n huis sinds ik 20 jaar geleden Wolfenstein 3D had gespeeld. Tot hier toe niets :sad:

Delirium

Legacy Member
Thin Liz zei:
Verslaafd tot op het bot :naughty:

Alleen spijtig dat de dozen dan niet verdwijnen als je een lijn hebt. (alhoewel :unsure: )

Dan kon je op de grond slapen, want dan had je geen bed meer :p

Fredvdp

Legacy Member
Na een speelsessie Portal of Portal 2 probeer ik portalvlakken te onderscheiden van muren waar ge geen portals op kunt schieten. Ik probeer zo ook shortcuts uit te stippelen.

Ik heb ook last van het Tetriseffect. Als ge lang Tetris hebt gespeeld en ge doet uw ogen dicht, ziet ge blokskes vallen. Ik denk dat Ben Crabbé hier ferm last van moet hebben. Dat is ook toepasbaar op andere repetitieve taken.

Leto

Legacy Member
Ik twijfel, heb nu die 5000 robots in het echt vernietigd of was het maar een videospel?

Bart Religion

Legacy Member
'k had dat vroeger bij The Sims. Dat zag ik icoontjes boven mensen hun hoofd verschijnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan