Archief - Meest intrigerende F2P Mmorpg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

provsens

Legacy Member
Ik ben infeite opzoek naar een nieuw Mmorpg heb te lange tijd wow gespeeld, en ben het beu geworden. Ben al paar maandjes stil gevallen met gamen en zou graag weer iets vinden voor me weer een maandje minstens te kunnen amuseren iemand die zegt van dit is een keer vernieuwend?

Soler

Legacy Member
Lord of The Rings is echt een aanrader ! Zeker qua sfeer en dergelijke en gratis dus.

provsens

Legacy Member
zal een keer proberen hopelijk interesseert het me een beetje zolang het niet te veel wow lijkt is het goed :p in het begin is alles leuk maar end level man man saai als je veel hebt :p

Infect3d

Legacy Member
F2P worden is tegenwoordig in bij games die na een paar maanden leeg liepen.

Psy

Legacy Member
stoomboot zei:
Is LoTR:O niet heel beperkt voor de 100% gratis spelers?

valt wel mee imo, pas vanaf ietwat hogere levels begint ge het te merken, maar ge kunt toch redelijk wat sfeer opsnuiven op de eerste 30-40 levels imo zonder te betalen

Essit

Legacy Member
Dungeons And Dragons Online.

En vergeet niet, er bestaat niet zoiets als een F2P MMORPG. Vroeg of laat moet je in die games geld steken om er echt van te kunnen genieten.

Het lijkt me trouwens meer en meer, dat MMORPG games zowat dood aant gaan zijn. WoW blijft gaan, maar meer en meer games worden zogezegd free-to-play om toch nog wat volk te lokken naar de servers.

FlatRussian

Legacy Member
Essit zei:
Het lijkt me trouwens meer en meer, dat MMORPG games zowat dood aant gaan zijn. WoW blijft gaan, maar meer en meer games worden zogezegd free-to-play om toch nog wat volk te lokken naar de servers.


Kweetniet zenne. Vanaf het moment dak een spel gratis zie gaan valt het voor mij in de koreaanse grind kwaliteits categorie. :p

Als een spel lang betalend blijft, blijft het leven. Gaat een spel F2P, dan volgt het einde ervan ook vrij vlug.

Timoca

Legacy Member
thelordofpee zei:
Of bij games die NOG meer winst willen maken.

nee, enkel stervende mmo's, ben aan het zoeken naar mmo's die gratis zijn gegaan die ni stervend waren, maar kan er me geen verzinnen.

thelordofpee

Legacy Member
Timoca zei:
nee, enkel stervende mmo's, ben aan het zoeken naar mmo's die gratis zijn gegaan die ni stervend waren, maar kan er me geen verzinnen.

MMO's die F2P gaan krijgen tot 300% meer spelers, waarvan de helft ook effectief iets koopt.

Soler

Legacy Member
Psy zei:
valt wel mee imo, pas vanaf ietwat hogere levels begint ge het te merken, maar ge kunt toch redelijk wat sfeer opsnuiven op de eerste 30-40 levels imo zonder te betalen

Je kunt dit spel volledig spelen door het te spelen :D Je verdient punten door speciale opdrachten uit te spelen waarmee je dingen uit de shop kan kopen. Ik kan vb, heel Lotro kopen met 10 euro en al men verzamelde punten.

Timoca

Legacy Member
thelordofpee zei:
MMO's die F2P gaan krijgen tot 300% meer spelers, waarvan de helft ook effectief iets koopt.

maar voor da ze f2p gingen waren ze stervende.
Lineage2, Everquest2, Age of Conan, D&D Online, Star Trek Online, DC Universe, Aion, LOTRO, Archlord, Ragnarok, Champions Online, enz... waren/zijn allemaal aan het leeglopen vooraleer ze F2P gingen, en zouden het waarschijnlijk geen 2 jaar meer hebben uitgehouden.

Essit

Legacy Member
Timoca zei:
maar voor da ze f2p gingen waren ze stervende.
Lineage2, Everquest2, Age of Conan, D&D Online, Star Trek Online, DC Universe, Aion, LOTRO, Archlord, Ragnarok, Champions Online, enz... waren/zijn allemaal aan het leeglopen vooraleer ze F2P gingen, en zouden het waarschijnlijk geen 2 jaar meer hebben uitgehouden.

Yup, allemaal games die tegenwoordig werken met een cash-shop systeem. En opzich is dat niet slecht, anders zou er nog maar bitter weinig keuze zijn op het vlak van MMORPG's.

Ze moeten ergens hun geld halen om de servers te laten draaien he. En als speler bepaal je zelf hoeveel geld je er gaat insteken. Als je maanden aan een stuk wil grinden kan je in de meeste games ook de extra content vrijspelen zonder te betalen, maar dan investeer ik liever een aantal euros. Wat je aankoopt blijft toch op je account staan dusja.

Als je 2 maanden wow speelt ben je ook al snel 25 euro kwijt.

Timoca

Legacy Member
BraveHeart zei:
25 euro voor 2 maanden wow, ben ik blij dat MapleStory & Runes of Magic gratis games zijn.

Free MMORPG List - Free MMORPG Online - mmorpg games - Free To Play Games

Met wat googlen kwam ik op deze site uit, veel "free MMORPG" plezier :)

mjah, veel mensen zien geen plezier in die gratis grinderkes, ik heb er bergen geprobeerd, runes of magic, allods online, perfect world en nen hop minder bekende maar da kunde ni vergelijken met een goede pay-to-play mmo.
Ook per dag is da minder dan 0.50€, das toch zogoed als niks.

mjah da heel off-topic.

als ge dan toch een iets of wa degelijke free to play mmo wilt, pakt dan zo'n pay to play mmo die net free to play is gegaan, zijn er ook veel en die trekken dan toch nog op iets.

Everquest2 en age of conan zijn aanraders.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan